PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
H&M pentru Brick Lane Bikes: Stil si functionalitate

H&M pentru Brick Lane Bikes: Stil si functionalitate

H&M impreuna cu compania londoneza Brick Lane Bikes a realizat o colectie capsula inedita, dedicata exclusiv barbatilor :(. Aceasta combina functionalitatea hainelor pentru ciclism cu stilul citadin, potrivit atat pentru mersul pe doua roti, cat si pe jos.

Inspirata de piese vintage, dar si de performantele sportive actuale, colectia este fabricata din materiale sustenabile ce includ bumbac organic, bumbac reciclat si poliester reciclat – ca parte a proiectelor globale H&M Conscious. Cele 11 piese create de H&M au fost testate si aprobate de Brick Lane Bikes, unul dintre cei mai buni specialisti mondiali in domeniul bicicletelor custom-made.

Fondat in 2006, Brick Lane Bikes a fost primul magazin de biciclete de tip fixed gear din Marea Britanie, specializat in biciclete custom made, construite chiar in atelierul din cadrul magazinului. Brick Lane Bikes este acum inima scenei cicliste din partea de est a Londrei, reprezentand echipa perfecta pentru acest proiect.

“Suntem extrem de incantati de colectia H&M pentru Brick Lane Bikes. Sa lucram cu H&M pentru a crea haine care imbina ciclismul cu moda urbana ni se potriveste de minune. E exact ceea ce ne caracterizeaza si ce facem cel mai bine”, declara Feya Buchwald, fondator Brick Lane Bikes.

Aceeasi bucurie o impartasesc si reprezentantii H&M prin vocea designerului Peter Klusell. “Suntem incantati de aceasta colectie creata impreuna cu Brick Lane Bikes. Ciclismul este un fenomen global, implicand atat de multe persoane care il aleg fie pentru placere, fie pentru deplasare. Aceasta colectie pentru barbati ofera exact utilitatea si functiunile de care au nevoie ciclistii – totul combinat cu un stil excelent.”

Colectia va fi lansata pe 7 martie in aproximativ 180 de magazine din intreaga lume, dar si online.

Foto, video si info: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 05.12.2012

more in Newsroom