INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
H&M pentru Brick Lane Bikes: Stil si functionalitate

H&M pentru Brick Lane Bikes: Stil si functionalitate

H&M impreuna cu compania londoneza Brick Lane Bikes a realizat o colectie capsula inedita, dedicata exclusiv barbatilor :(. Aceasta combina functionalitatea hainelor pentru ciclism cu stilul citadin, potrivit atat pentru mersul pe doua roti, cat si pe jos.

Inspirata de piese vintage, dar si de performantele sportive actuale, colectia este fabricata din materiale sustenabile ce includ bumbac organic, bumbac reciclat si poliester reciclat – ca parte a proiectelor globale H&M Conscious. Cele 11 piese create de H&M au fost testate si aprobate de Brick Lane Bikes, unul dintre cei mai buni specialisti mondiali in domeniul bicicletelor custom-made.

Fondat in 2006, Brick Lane Bikes a fost primul magazin de biciclete de tip fixed gear din Marea Britanie, specializat in biciclete custom made, construite chiar in atelierul din cadrul magazinului. Brick Lane Bikes este acum inima scenei cicliste din partea de est a Londrei, reprezentand echipa perfecta pentru acest proiect.

“Suntem extrem de incantati de colectia H&M pentru Brick Lane Bikes. Sa lucram cu H&M pentru a crea haine care imbina ciclismul cu moda urbana ni se potriveste de minune. E exact ceea ce ne caracterizeaza si ce facem cel mai bine”, declara Feya Buchwald, fondator Brick Lane Bikes.

Aceeasi bucurie o impartasesc si reprezentantii H&M prin vocea designerului Peter Klusell. “Suntem incantati de aceasta colectie creata impreuna cu Brick Lane Bikes. Ciclismul este un fenomen global, implicand atat de multe persoane care il aleg fie pentru placere, fie pentru deplasare. Aceasta colectie pentru barbati ofera exact utilitatea si functiunile de care au nevoie ciclistii – totul combinat cu un stil excelent.”

Colectia va fi lansata pe 7 martie in aproximativ 180 de magazine din intreaga lume, dar si online.

Foto, video si info: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 05.12.2012

more in Newsroom