EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Gwyneth Paltrow, in rolul a 4 style-iconuri pentru MaxFactor

Gwyneth Paltrow, in rolul a 4 style-iconuri pentru MaxFactor

Noua campanie Max Factor mizeaza pe talentul actritei Gwyneth Paltrow de a interpreta cele mai diverse personaje si o infatiseaza in rolul a patru style-icon-uri care au influentat lumea modei: Audrey Hepburn, Brigitte Bardot, Farah Fawcett si Madonna.

Viziunea campaniei Max Factor – 100 years of Glamour – poarta semnatura lui Pat McGrath, director de creatie Max Factor si celebru make-up artist. McGrath si-a propus sa ofere o interpretare moderna elementelor ce definesc lookurile celor patru staruri. Cu ajutorul lui Gwyneth Paltrow, ea a recreat imaginea lui Audrey Hepburn din ‘Breakfast at Tiffany’s’, stilul senzual a lui Brigitte Bardot din anii ’60, lookul disco a ingerului lui Charlie, Farrah Fawcett, si stilul Madonnei, artista care a revolutionat muzica pop in anii ’80.

Look inspirat de Audrey Hepburn, style-icon-ul anilor ’50

Look inspirat de Brigitte Bardot, style-icon-ul anilor ’60

Look inspirat de Farah Fawcett, style-icon-ul anilor ’70

In fotografia principala, look inspirat de Madonna

Foto: Hepta.ro

Video: Max Factor / Get The Gloss via Youtube.com

PUBLISHED ON 07.07.2014

more in Beauty Lines