CATWALK

De pe catwalk pe covorul...

Saptamana Modei de la Paris, dedicata colectiilor haute couture toamna-iarna 2025,…

WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte
Gwyneth Paltrow, in rolul a 4 style-iconuri pentru MaxFactor

Gwyneth Paltrow, in rolul a 4 style-iconuri pentru MaxFactor

Noua campanie Max Factor mizeaza pe talentul actritei Gwyneth Paltrow de a interpreta cele mai diverse personaje si o infatiseaza in rolul a patru style-icon-uri care au influentat lumea modei: Audrey Hepburn, Brigitte Bardot, Farah Fawcett si Madonna.

Viziunea campaniei Max Factor – 100 years of Glamour – poarta semnatura lui Pat McGrath, director de creatie Max Factor si celebru make-up artist. McGrath si-a propus sa ofere o interpretare moderna elementelor ce definesc lookurile celor patru staruri. Cu ajutorul lui Gwyneth Paltrow, ea a recreat imaginea lui Audrey Hepburn din ‘Breakfast at Tiffany’s’, stilul senzual a lui Brigitte Bardot din anii ’60, lookul disco a ingerului lui Charlie, Farrah Fawcett, si stilul Madonnei, artista care a revolutionat muzica pop in anii ’80.

Look inspirat de Audrey Hepburn, style-icon-ul anilor ’50

Look inspirat de Brigitte Bardot, style-icon-ul anilor ’60

Look inspirat de Farah Fawcett, style-icon-ul anilor ’70

In fotografia principala, look inspirat de Madonna

Foto: Hepta.ro

Video: Max Factor / Get The Gloss via Youtube.com

PUBLISHED ON 07.07.2014

more in Beauty Lines