HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Gwyneth Paltrow, in rolul a 4 style-iconuri pentru MaxFactor

Gwyneth Paltrow, in rolul a 4 style-iconuri pentru MaxFactor

Noua campanie Max Factor mizeaza pe talentul actritei Gwyneth Paltrow de a interpreta cele mai diverse personaje si o infatiseaza in rolul a patru style-icon-uri care au influentat lumea modei: Audrey Hepburn, Brigitte Bardot, Farah Fawcett si Madonna.

Viziunea campaniei Max Factor – 100 years of Glamour – poarta semnatura lui Pat McGrath, director de creatie Max Factor si celebru make-up artist. McGrath si-a propus sa ofere o interpretare moderna elementelor ce definesc lookurile celor patru staruri. Cu ajutorul lui Gwyneth Paltrow, ea a recreat imaginea lui Audrey Hepburn din ‘Breakfast at Tiffany’s’, stilul senzual a lui Brigitte Bardot din anii ’60, lookul disco a ingerului lui Charlie, Farrah Fawcett, si stilul Madonnei, artista care a revolutionat muzica pop in anii ’80.

Look inspirat de Audrey Hepburn, style-icon-ul anilor ’50

Look inspirat de Brigitte Bardot, style-icon-ul anilor ’60

Look inspirat de Farah Fawcett, style-icon-ul anilor ’70

In fotografia principala, look inspirat de Madonna

Foto: Hepta.ro

Video: Max Factor / Get The Gloss via Youtube.com

PUBLISHED ON 07.07.2014

more in Beauty Lines