RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Guy Ritchie, regizorul noii campanii David Beckham pentru H&M

Guy Ritchie, regizorul noii campanii David Beckham pentru H&M

Regizorul Guy Ritchie a realizat noua campanie David Beckham Bodywear pentru H&M. Aceasta il infatiseaza pe David in postura de erou de actiune, iar umorul reprezinta una dintre componentele principale.

„David e perfect in rolul de actor principal”, spune Guy Ritchie. “Pentru mine a fost mai mult decat o campanie, a fost ca si cum as fi regizat un film de scurtmetraj”, adauga el.

Campania il infatiseaza pe David Beckham alergand dupa cineva pe strazile si prin gradinile din Beverly Hills. Tot ce poarta el este o pereche de boxeri din colectia ce-i poarta semnatura. “Faptul ca am lucrat cu Guy e un vis devenit realitate. Sper ca toata lumea se va distra vizionand reclama, cel putin la fel de mult cu m-am distrat si eu facand-o”, a declarat vedeta.

Campania urmeaza sa fie lansata pe 6 februarie si coincide cu momentul in care colectia Bodywear include elemente noi precum: detalii rosii si albastre, dar si lenjerie in tonuri neutre.

Info si foto: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 10.01.2013

more in Newsroom