INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Guban by Iutta – genti si pantofi cu motive traditionale

Guban by Iutta – genti si pantofi cu motive traditionale

Iutta duce mai departe povestea 'Dor de romanesc' si realizeaza impreuna cu brandul Guban o colectie-capsula inedita de genti si pantofi. Noile piese sunt realizate din piele naturala si brodate cu motive traditionale, inspirate, de aceasta data, de trei dintre regiunile tarii: Moldova, Bucovina si Transilvania.

Colectia este disponibila in noul magazin Guban din Baneasa Shopping Center, a carui deschidere a avut loc pe 29 octombrie 2013.”Am ales sa pastram aceleasi valori care ne-au consacrat pe piata, reinventate prin colaborari inedite cu branduri autohtone ce promoveaza romanescul. Dintre partenerii acestui proiect nu putea lipsi Iutta, ale carei colectii ne-au inspirat si determinat sa includem capsula traditionala in magazinul nou deschis. Ceea ce a rezultat demonstreaza pasiunea cu care s-a lucrat si motiveaza viitoare planuri care au la baza dorul de romanesc,” povesteste Diana Rapa, designer Guban.

Inainte de lansarea in Romania, capsula Guban by Iutta a fost prezentata in septembrie la Milano, in cadrul Micam, unul dintre cele mai importante targuri internationale din acest domeniu.

Descopera colectia ‘Dor de romanesc’ aici!

Foto si info via Iutta

PUBLISHED ON 31.10.2013

more in Fashion Etc