INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
GEROVITAL Plant Tratament Pro Color – produse pentru par vopsit

GEROVITAL Plant Tratament Pro Color – produse pentru par vopsit

Fie ca te vopsesti pentru a experimenta cele mai in trend nuante, fie doar pentru a-ti acoperi firele albe, parul tau are nevoie de o ingrijire speciala. Farmec a lansat de curand gama Gerovital Plant Tratament Pro Color creata special pentru parul vopsit. Samponul Pro Color, Masca Pro Color si Serul Pro Color previn decolorarea parului, ajuta la pastrarea unei culori intense si stralucitoare pentru mai mult timp, protejeaza, hidrateaza si revitalizeaza parul vopsit.

Agentii de spumare din sampoanele obisnuite sunt principala cauza a decolorarii parului vopsit. Formula delicata a Samponului Pro Color, cu spumare redusa, previne decolorarea parului, pastrand firul hidratat si plin de vitalitate.

Imbogatita cu filtre UV, keratina si vitamina E, Masca Pro Color protejeaza culoarea parului vopsit si stralucirea acestuia si hraneste in profunzime, contracarand astfel efectul de deshidratare si uscare pe care il exercita vopseaua asupra parului.

Serul Pro Color completeaza tratamentul pentru protectia culorii. Are o formulare usoara ce nu necesita clatire. Ajuta la descurcarea parului si protejeaza intre spalari, prelungind aspectul de proaspat vopsit.

Produsele Pro Color completeaza gama Gerovital Plant Tratament, o gama cu produse care se adreseaza celor mai frecvente probleme ale parului: matreata, par gras, cadere excesiva, par degradat, tern, distrus de vopsirile repetate sau prin folosirea uscatorului, a placii sau a ondulatorului.

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 29.11.2011

more in Newsroom