RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Georgia May Jagger, imaginea Rock’N’Roll Mansion la H&M

Georgia May Jagger, imaginea Rock’N’Roll Mansion la H&M

Georgia May Jagger prezinta colectia Rock'N'Roll Mansion la H&M intr-o campanie ce imbina armonios moda si muzica. Georgia, fiica lui Mick Jagger si a lui Jerry Hall, a filmat campania intr-o locatie rock deosebita, inconjurata de chitare, tobe si motociclete.

“Muzica induce o anumita stare de spirit, in functie de care oamenii isi aleg stilul vestimentar. Cred ca lucrurile sunt chiar strans legate.” Stilul personal al Georgiei se reflecta si in mixul colectiei, printre piesele careia se regasesc: jacheta alba de biker cu tinte, jeansii cu zone decolorate, combinati cu sacouri din boucle, dar si o rochie lejera, cu talia evidentiata de o curea.”Imi place la nebunie aceasta rochie. Este o piesa versatila, plina de atitudine rock’n’roll”, spune topmodelul. Vorbind despre alegerile ei vestimentare din viata de zi cu zi, Georgia recunoaste ca: “Nu am un look stabilit pentru fiecare zi. Port ceea ce ma face sa ma simt bine. Poate intr-o zi e o pereche de skinny jeans si poate in alta zi e o rochie purtata cu bocanci.” Georgia, care implineste 21 de ani in aceasta luna, se dedica intru totul carierei in moda. “Imi place cu adevarat ce fac acum. Sunt inca tanara, asa ca imiĀ este greu sa-mi imaginez ce voi face peste 10 ani. Imi place mult fotografia, ar fi minunat sa ma ocup de ea mai mult in viitor”, dezvaluie ea.

Campania va fi prezentata publicului in luna februarie 2013.

Foto: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 10.01.2013

more in Newsroom