PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Georgia May Jagger, imaginea Rock’N’Roll Mansion la H&M

Georgia May Jagger, imaginea Rock’N’Roll Mansion la H&M

Georgia May Jagger prezinta colectia Rock'N'Roll Mansion la H&M intr-o campanie ce imbina armonios moda si muzica. Georgia, fiica lui Mick Jagger si a lui Jerry Hall, a filmat campania intr-o locatie rock deosebita, inconjurata de chitare, tobe si motociclete.

“Muzica induce o anumita stare de spirit, in functie de care oamenii isi aleg stilul vestimentar. Cred ca lucrurile sunt chiar strans legate.” Stilul personal al Georgiei se reflecta si in mixul colectiei, printre piesele careia se regasesc: jacheta alba de biker cu tinte, jeansii cu zone decolorate, combinati cu sacouri din boucle, dar si o rochie lejera, cu talia evidentiata de o curea.”Imi place la nebunie aceasta rochie. Este o piesa versatila, plina de atitudine rock’n’roll”, spune topmodelul. Vorbind despre alegerile ei vestimentare din viata de zi cu zi, Georgia recunoaste ca: “Nu am un look stabilit pentru fiecare zi. Port ceea ce ma face sa ma simt bine. Poate intr-o zi e o pereche de skinny jeans si poate in alta zi e o rochie purtata cu bocanci.” Georgia, care implineste 21 de ani in aceasta luna, se dedica intru totul carierei in moda. “Imi place cu adevarat ce fac acum. Sunt inca tanara, asa ca imi este greu sa-mi imaginez ce voi face peste 10 ani. Imi place mult fotografia, ar fi minunat sa ma ocup de ea mai mult in viitor”, dezvaluie ea.

Campania va fi prezentata publicului in luna februarie 2013.

Foto: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 10.01.2013

more in Newsroom