WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Georgia May Jagger, imaginea Rock’N’Roll Mansion la H&M

Georgia May Jagger, imaginea Rock’N’Roll Mansion la H&M

Georgia May Jagger prezinta colectia Rock'N'Roll Mansion la H&M intr-o campanie ce imbina armonios moda si muzica. Georgia, fiica lui Mick Jagger si a lui Jerry Hall, a filmat campania intr-o locatie rock deosebita, inconjurata de chitare, tobe si motociclete.

“Muzica induce o anumita stare de spirit, in functie de care oamenii isi aleg stilul vestimentar. Cred ca lucrurile sunt chiar strans legate.” Stilul personal al Georgiei se reflecta si in mixul colectiei, printre piesele careia se regasesc: jacheta alba de biker cu tinte, jeansii cu zone decolorate, combinati cu sacouri din boucle, dar si o rochie lejera, cu talia evidentiata de o curea.”Imi place la nebunie aceasta rochie. Este o piesa versatila, plina de atitudine rock’n’roll”, spune topmodelul. Vorbind despre alegerile ei vestimentare din viata de zi cu zi, Georgia recunoaste ca: “Nu am un look stabilit pentru fiecare zi. Port ceea ce ma face sa ma simt bine. Poate intr-o zi e o pereche de skinny jeans si poate in alta zi e o rochie purtata cu bocanci.” Georgia, care implineste 21 de ani in aceasta luna, se dedica intru totul carierei in moda. “Imi place cu adevarat ce fac acum. Sunt inca tanara, asa ca imi este greu sa-mi imaginez ce voi face peste 10 ani. Imi place mult fotografia, ar fi minunat sa ma ocup de ea mai mult in viitor”, dezvaluie ea.

Campania va fi prezentata publicului in luna februarie 2013.

Foto: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 10.01.2013

more in Newsroom