HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
George Neagu: Delta Charlie Delta, colectia ss 2012

George Neagu: Delta Charlie Delta, colectia ss 2012

Pentru sezonul primavara-vara 2012, George Neagu lanseaza „Delta Charlie Delta”, o colectie vestimentara ce vorbeste despre nevoia de libertate. Asa cum ne-a obisnuit, designerul combina materialele pretioase cu cele basic si mizeaza pe versatilitate si ingeniozitate. Piesele pot fi purtate in diverse moduri, rezultatul final fiind, de cele mai multe ori, lasat la alegerea celei care le imbraca.

„Delta Charlie Delta este o colectie despre nevoia unei pasari de libertate. Este despre simplitatea de a respira oxigen proaspat. Delta Charlie Delta, un moment in care se vorbeste despre o pasare maiastra, un trofeu al frumusetii, inchisa intr-o colivie de aur. O colivie ce ofera si alimenteaza iluzii. O colivie in care nimic nu lipsea. Mai devreme sau mai tarziu pasarea a realizat ca lucrul cel mai dorit era libertatea. Singurul mod de a fi libera era sa evadeze. Dar, pentru ca era o colivie perfecta, nu putea scapa. Una cate una, frumoasa pasare si-a smuls toate penele pretioase, ce o imbracau si o faceau asa dorita. Golita de frumusetea exterioara pasarea a fost alungata din colivie. Clipa in care poarta coliviei s-a deschis a fost clipa in care ea a fost libera. Libera, pasarea a cazut in gol neavand pene sa zboare. O viata pentru o iluzie, o secunda pentru un vis.” Aceasta este povestea din spatele intregii colectii, prezentata de George Neagu.


Designerul este unul dintre artistii romani pe care Absolut Vodka a ales sa-i implice in Campania Blank, campanie prin intermediul careia brandul isi transforma sticla iconica in reproduceri din panza alba pe care le pune la dispozitia unor artisti neconventionali pentru a crea opere de arta. Astfel, George Neagu a prezentat in cadrul evenimentului de lansare si cea de-a treia bucata de sticla ABSOLUT, decorata in stil propriu. Lucrarea expusa este una dintre cele 17 parti ce vor desavarsi proiectul. Inceputa in toamna lui 2011, campania Blank va continua anul acesta cu o serie de evenimente ce vor implica artisti romani apreciati.

Foto: George Neagu si Absolut Vodka

PUBLISHED ON 19.03.2012

more in Newsroom