WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
George Neagu: Delta Charlie Delta, colectia ss 2012

George Neagu: Delta Charlie Delta, colectia ss 2012

Pentru sezonul primavara-vara 2012, George Neagu lanseaza „Delta Charlie Delta”, o colectie vestimentara ce vorbeste despre nevoia de libertate. Asa cum ne-a obisnuit, designerul combina materialele pretioase cu cele basic si mizeaza pe versatilitate si ingeniozitate. Piesele pot fi purtate in diverse moduri, rezultatul final fiind, de cele mai multe ori, lasat la alegerea celei care le imbraca.

„Delta Charlie Delta este o colectie despre nevoia unei pasari de libertate. Este despre simplitatea de a respira oxigen proaspat. Delta Charlie Delta, un moment in care se vorbeste despre o pasare maiastra, un trofeu al frumusetii, inchisa intr-o colivie de aur. O colivie ce ofera si alimenteaza iluzii. O colivie in care nimic nu lipsea. Mai devreme sau mai tarziu pasarea a realizat ca lucrul cel mai dorit era libertatea. Singurul mod de a fi libera era sa evadeze. Dar, pentru ca era o colivie perfecta, nu putea scapa. Una cate una, frumoasa pasare si-a smuls toate penele pretioase, ce o imbracau si o faceau asa dorita. Golita de frumusetea exterioara pasarea a fost alungata din colivie. Clipa in care poarta coliviei s-a deschis a fost clipa in care ea a fost libera. Libera, pasarea a cazut in gol neavand pene sa zboare. O viata pentru o iluzie, o secunda pentru un vis.” Aceasta este povestea din spatele intregii colectii, prezentata de George Neagu.


Designerul este unul dintre artistii romani pe care Absolut Vodka a ales sa-i implice in Campania Blank, campanie prin intermediul careia brandul isi transforma sticla iconica in reproduceri din panza alba pe care le pune la dispozitia unor artisti neconventionali pentru a crea opere de arta. Astfel, George Neagu a prezentat in cadrul evenimentului de lansare si cea de-a treia bucata de sticla ABSOLUT, decorata in stil propriu. Lucrarea expusa este una dintre cele 17 parti ce vor desavarsi proiectul. Inceputa in toamna lui 2011, campania Blank va continua anul acesta cu o serie de evenimente ce vor implica artisti romani apreciati.

Foto: George Neagu si Absolut Vodka

PUBLISHED ON 19.03.2012

more in Newsroom