PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
George Neagu: Delta Charlie Delta, colectia ss 2012

George Neagu: Delta Charlie Delta, colectia ss 2012

Pentru sezonul primavara-vara 2012, George Neagu lanseaza „Delta Charlie Delta”, o colectie vestimentara ce vorbeste despre nevoia de libertate. Asa cum ne-a obisnuit, designerul combina materialele pretioase cu cele basic si mizeaza pe versatilitate si ingeniozitate. Piesele pot fi purtate in diverse moduri, rezultatul final fiind, de cele mai multe ori, lasat la alegerea celei care le imbraca.

„Delta Charlie Delta este o colectie despre nevoia unei pasari de libertate. Este despre simplitatea de a respira oxigen proaspat. Delta Charlie Delta, un moment in care se vorbeste despre o pasare maiastra, un trofeu al frumusetii, inchisa intr-o colivie de aur. O colivie ce ofera si alimenteaza iluzii. O colivie in care nimic nu lipsea. Mai devreme sau mai tarziu pasarea a realizat ca lucrul cel mai dorit era libertatea. Singurul mod de a fi libera era sa evadeze. Dar, pentru ca era o colivie perfecta, nu putea scapa. Una cate una, frumoasa pasare si-a smuls toate penele pretioase, ce o imbracau si o faceau asa dorita. Golita de frumusetea exterioara pasarea a fost alungata din colivie. Clipa in care poarta coliviei s-a deschis a fost clipa in care ea a fost libera. Libera, pasarea a cazut in gol neavand pene sa zboare. O viata pentru o iluzie, o secunda pentru un vis.” Aceasta este povestea din spatele intregii colectii, prezentata de George Neagu.


Designerul este unul dintre artistii romani pe care Absolut Vodka a ales sa-i implice in Campania Blank, campanie prin intermediul careia brandul isi transforma sticla iconica in reproduceri din panza alba pe care le pune la dispozitia unor artisti neconventionali pentru a crea opere de arta. Astfel, George Neagu a prezentat in cadrul evenimentului de lansare si cea de-a treia bucata de sticla ABSOLUT, decorata in stil propriu. Lucrarea expusa este una dintre cele 17 parti ce vor desavarsi proiectul. Inceputa in toamna lui 2011, campania Blank va continua anul acesta cu o serie de evenimente ce vor implica artisti romani apreciati.

Foto: George Neagu si Absolut Vodka

PUBLISHED ON 19.03.2012

more in Newsroom