INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Geometry of Soul – Simona Semen primavara-vara 2013

Geometry of Soul – Simona Semen primavara-vara 2013

Geometry of Soul, colectia Simonei Semen pentru sezonul primavara-vara din acest an, este o poveste despre femeia moderna care isi construieste o lume proprie in care sufletul si latura ei spirituala dialogheaza armonios cu arhitectura si spatiul social. Moda devine limbajul care face posibila aceasta comunicare.

In cadrul colectiei, elementele de geometrie urbana sunt asociate imprimeurilor tibetane. Culorile intense si vibrante se alatura tonurilor de bej si negru, creand o armonie intre taieturile minimale si maximalismul printurilor etnice.

Campania realizata de fotograful Vali Barbulescu si de Alin Galatescu – ca art-director – a explorat spatiile din Bell’Agio Casa. Decorul reflecta raportul intre geometrie si culoare, unul dintre elementele centrale ale colectiei.

Colectia este disponibila spre vanzare pe www.simonasemenstore.com sau in studio-ul din Intr. Lt. Dumitru Lemnea nr. 3, Sector 1.

Fotograf: Vali Barbulescu
Art Director:
Alin Galatescu
Model:
Delia Tudose
Make-up:
Alina Brailescu Academy
Accesorii:
Simona Semen
Incaltaminte: Il Passo

Sursa info si foto: Simona Semen

PUBLISHED ON 09.04.2013

more in Newsroom