WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Fotografiile lui Viviane Sassen pentru COS

Fotografiile lui Viviane Sassen pentru COS

Fotografa olandeza Viviane Sassen semneaza campania de promovare a colectiei COS toamna-iarna 2018. Aceasta a fost realizata in Suedia, la Kivik Art Centre, un loc in care lucrarile de arta, arhitectura si design pot fi concepute si expuse in aer liber.

Padurea, marea, precum si doua piese de mari dimensiuni, realizate din ciment de Snohetta, au oferit fundaluri pe cat de bogate vizual, pe atat de armonioase. Viviane Sassen a explorat contrastele dintre formele si texturile naturii si cele ale vestimentatiei si ale lucrarilor Viewfinder si Photo-box, dintre culorile calde si cele reci ale spatiului si ale colectiei, dintre zonele cu lumina naturala intensa si cele umbrite. Ultimul reprezinta, de altfel, unul dintre elementele care ii definesc munca.

Rezultatul este o serie de imagini situate la zona de interferenta dintre moda si arta, doua domenii in care viziunea estetica a lui Sassen este cunoscuta si apreciata. Tinutele sunt purtate de modelele Karen Elson si Fernando Cabral, iar partea de styling poarta semnatura lui Hannes Hetta.


Imaginile de campanie vor fi prezentate in editia de toamna-iarna a revistei COS. Aceasta va fi disponibila in magazinele brandului de pe Calea Victoriei si din Baneasa Shopping City, incepand cu 12 septembrie.

Fotograf: Viviane Sassen
Stilist: Hannes Hetta
Modele: Karen Elson & Fernando Cabral
Loc: Kivik Art Center

PUBLISHED ON 20.08.2018

more in Newsroom