FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Fotografiile lui Viviane Sassen pentru COS

Fotografiile lui Viviane Sassen pentru COS

Fotografa olandeza Viviane Sassen semneaza campania de promovare a colectiei COS toamna-iarna 2018. Aceasta a fost realizata in Suedia, la Kivik Art Centre, un loc in care lucrarile de arta, arhitectura si design pot fi concepute si expuse in aer liber.

Padurea, marea, precum si doua piese de mari dimensiuni, realizate din ciment de Snohetta, au oferit fundaluri pe cat de bogate vizual, pe atat de armonioase. Viviane Sassen a explorat contrastele dintre formele si texturile naturii si cele ale vestimentatiei si ale lucrarilor Viewfinder si Photo-box, dintre culorile calde si cele reci ale spatiului si ale colectiei, dintre zonele cu lumina naturala intensa si cele umbrite. Ultimul reprezinta, de altfel, unul dintre elementele care ii definesc munca.

Rezultatul este o serie de imagini situate la zona de interferenta dintre moda si arta, doua domenii in care viziunea estetica a lui Sassen este cunoscuta si apreciata. Tinutele sunt purtate de modelele Karen Elson si Fernando Cabral, iar partea de styling poarta semnatura lui Hannes Hetta.


Imaginile de campanie vor fi prezentate in editia de toamna-iarna a revistei COS. Aceasta va fi disponibila in magazinele brandului de pe Calea Victoriei si din Baneasa Shopping City, incepand cu 12 septembrie.

Fotograf: Viviane Sassen
Stilist: Hannes Hetta
Modele: Karen Elson & Fernando Cabral
Loc: Kivik Art Center

PUBLISHED ON 20.08.2018

more in Newsroom