EDITOR'S CHOICE

Bretonul scurt. De la Audrey...

Bretonul reprezinta una dintre cele mai simple variante de a obtine…

EDITOR'S CHOICE

Culorile. Mic glosar de interpretari...

O culoare poate lua forma unui obiect sau numele unui designer,…

EDITOR'S CHOICE

Wrapped Around Your Finger

Inelele sunt cele mai fotografiate bijuterii din telefonul meu. Am observat…

INSPIRATIE

Pulover sau cardigan?

Pulover sau cardigan? Este intrebarea care mi-a venit in minte zilele…

EDITOR'S CHOICE

Acasa. “Work in progress”.

Acasa ramane “work in progress”, indiferent cat timp a trecut de…

PARTENERIAT MEDIA

Castigatorii Digital Divas Awards 2024

Cea de-a 12-a editie Digital Divas Awards a avut loc, pe…

INSPIRATIE

I am: Celine Dion. O...

Celine Dion e printre putinii artisti care se regasesc pe coloana…

Editor's Choice

Puzzle-uri de tot felul

Puzzle-urile se afla in topul cadourilor mele din ultima perioada, oferite si primite deopotriva. Cele clasice ma conecteaza instant la momente dragi din copilarie, iar asta le garanteaza un loc special pe viata. Printre cele din amintirile recente, unele au primit inca o dimensiune, chiar si lumini led, si au devenit fragmente in miniatura din lumea inconjuratoare. Doua imagini compuse din sute de piese din carton stau si azi agatate de un perete in apartamentul in care am crescut. Au fost munca in echipa daca punem la socoteala sprijinul moral oferit. Altfel, contributia mea n-a fost una semnificativa - eram prea mica si nerabdatoare, dar mi s-a intiparit in minte perioada in care au fost facute si bucuria starnita de lungile cautari incheiate cu cate o reusita. De curand, am construit un puzzle 3D, primit cadou de ziua mea. O sera cu o atmosfera calda, la care visez, de mult timp, in viata reala si pe care o am, deocamdata, la o dimensiune care sa-i permita sa stea printre cartile din biblioteca. Mi-a luat cateva ore bune sa asez fiecare piesa la locul ei, intr-o ordine urmata cu atentie si rabdare. Pe masura ce dadeam paginile manualului de instructiuni, sera mea capata o forma din ce in ce mai clara. O scara serpuita, un dulapior, o ladita cu flori, o carte, dou...

Inapoi Inainte
Cenusareasa. Magie & Moda

Cenusareasa. Magie & Moda

La o distanta de 65 de ani de la premiera animatiei realizate de Studiourile Disney, basmul „Cenusareasa” revine in atentia publicului intr-o forma vizuala uimitoare. Distribuit de Forum Film Romania, filmul „Cenusareasa / Cinderella” va avea premiera in cinematografe pe 13 martie 2015, proiectat atat in varianta subtitrata, cat si in cea dublata.

„Cenusareasa” s-a bucurat de o echipa de renume pentru design si costume, din care a facut parte Sandy Powell. Detinatoare a trei premii Oscar, Powell este cunoscuta pentru costumele concepute pentru productii precum „Far From Heaven”, „The Young Victoria”, „Shakespeare in Love” si „The Aviator”. Pentru Powell, sansa de a lucra la un film in care personajele centrale sunt femei puternice a fost una irezistibila. Ea a lucrat indeaproape cu designerul de productie Dante Ferretti, iar faptul ca s-au aflat pe acelasi platou de filmare le-a fost util pentru a se coordona. Powell a dorit ca hainele purtate de personaje sa nu fie inspirate de stilul secolului al XIX-lea, ci sa fie apropiate de anii ’40. Planurile pentru realizarea lor au inceput cu doi ani inainte ca primele cadre sa fie filmate, iar culorile vii fac diferenta dintre personajele pozitive si cele negative.

„In primul rand trebuie sa intelegi scenariul. N-ai cum sa creezi un costum daca nu stii contextul in care va aparea pe ecran. Am dorit ca tonul sa fie cel de basm. Povestea se petrece in jurul anului 1830, dar este bine sa ai licenta artistica de a face cum consideri ca este potrivit pentru personaje. Sunt stiluri diferite, influente diferite pentru fiecare personaj si grup de personaje”, povesteste Sandy Powell.

CINDERELLA

Powell a refuzat ca Ella sa fie imbracata in zdrente, asa cum o stiu multi din desenele animate. Ella poarta o rochie care ii aduce aminte de vremurile cand era fericita alaturi de tatal ei, in stilul anilor ’20, cu imprimeuri florale, care se deterioreaza cu trecerea timpului. Rochia in care Cenusareasa isi face intrarea dramatica la bal a avut nevoie de multe luni pentru a fi pregatita de Powell si de echipa ei, din cauza modelelor diferite si a probelor nenumarate. „Ella nu doar danseaza, dar trebuie sa fuga de la bal in aceasta rochie”, explica Powell, “iar rochia este construita in asa fel incat, chiar daca este voluminoasa, este foarte echilibrata.”

CINDERELLA

Cate Blanchett, care a colaborat cu Powell si la filmul „The Aviator”, a avut parte de o multime de rochii extraordinare. „Am vrut sa te intimideze atunci cand o vezi, iar Cate are o tinuta eleganta. Este visul oricarui designer sa lucreze cu ea. Sunt foarte putine actrite carora le poti da orice rochie si sa arate incredibil”, marturiseste Powell. „Ne-am inspirat din stilul anilor ’40, Marlene Dietrich si Joan Crawford, femei pe care le admiram si astazi, care aveau mister si eleganta”, povesteste Blanchett. Pantofii purtati de Mama Vitrega sunt din colectia lui Salvatore Ferragamo.

CINDERELLA

CINDERELLA

Regizat de actorul nominalizat la Oscar, Kenneth Branagh, („Thor,” „Hamlet”) si cu o distributie ce reuneste actori precum Cate Blanchett (detinatoare a doua premii Oscar), Lily James („Downton Abbey”), Richard Madden („Game of Thrones”) si Helena Bonham Carter, de asemenea nominalizata la Oscar, filmul „Cenusareasa” este produs de Simon Kinberg („X-Men: Days of Future Past,” „Elysium”), Allison Shearmur („The Hunger Games: Mockingjay, Part 1”) si David Barron („Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1”), cu Tim Lewis („Edge of Tomorrow”) ca producator executiv. Scenariul este semnat de Chris Weitz („About a Boy,” „The Golden Compass”).

Foto si info: Forum Film Romania

PUBLISHED ON 04.03.2015

more in Fashion Etc