HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Cenusareasa. Magie & Moda

Cenusareasa. Magie & Moda

La o distanta de 65 de ani de la premiera animatiei realizate de Studiourile Disney, basmul „Cenusareasa” revine in atentia publicului intr-o forma vizuala uimitoare. Distribuit de Forum Film Romania, filmul „Cenusareasa / Cinderella” va avea premiera in cinematografe pe 13 martie 2015, proiectat atat in varianta subtitrata, cat si in cea dublata.

„Cenusareasa” s-a bucurat de o echipa de renume pentru design si costume, din care a facut parte Sandy Powell. Detinatoare a trei premii Oscar, Powell este cunoscuta pentru costumele concepute pentru productii precum „Far From Heaven”, „The Young Victoria”, „Shakespeare in Love” si „The Aviator”. Pentru Powell, sansa de a lucra la un film in care personajele centrale sunt femei puternice a fost una irezistibila. Ea a lucrat indeaproape cu designerul de productie Dante Ferretti, iar faptul ca s-au aflat pe acelasi platou de filmare le-a fost util pentru a se coordona. Powell a dorit ca hainele purtate de personaje sa nu fie inspirate de stilul secolului al XIX-lea, ci sa fie apropiate de anii ’40. Planurile pentru realizarea lor au inceput cu doi ani inainte ca primele cadre sa fie filmate, iar culorile vii fac diferenta dintre personajele pozitive si cele negative.

„In primul rand trebuie sa intelegi scenariul. N-ai cum sa creezi un costum daca nu stii contextul in care va aparea pe ecran. Am dorit ca tonul sa fie cel de basm. Povestea se petrece in jurul anului 1830, dar este bine sa ai licenta artistica de a face cum consideri ca este potrivit pentru personaje. Sunt stiluri diferite, influente diferite pentru fiecare personaj si grup de personaje”, povesteste Sandy Powell.

CINDERELLA

Powell a refuzat ca Ella sa fie imbracata in zdrente, asa cum o stiu multi din desenele animate. Ella poarta o rochie care ii aduce aminte de vremurile cand era fericita alaturi de tatal ei, in stilul anilor ’20, cu imprimeuri florale, care se deterioreaza cu trecerea timpului. Rochia in care Cenusareasa isi face intrarea dramatica la bal a avut nevoie de multe luni pentru a fi pregatita de Powell si de echipa ei, din cauza modelelor diferite si a probelor nenumarate. „Ella nu doar danseaza, dar trebuie sa fuga de la bal in aceasta rochie”, explica Powell, “iar rochia este construita in asa fel incat, chiar daca este voluminoasa, este foarte echilibrata.”

CINDERELLA

Cate Blanchett, care a colaborat cu Powell si la filmul „The Aviator”, a avut parte de o multime de rochii extraordinare. „Am vrut sa te intimideze atunci cand o vezi, iar Cate are o tinuta eleganta. Este visul oricarui designer sa lucreze cu ea. Sunt foarte putine actrite carora le poti da orice rochie si sa arate incredibil”, marturiseste Powell. „Ne-am inspirat din stilul anilor ’40, Marlene Dietrich si Joan Crawford, femei pe care le admiram si astazi, care aveau mister si eleganta”, povesteste Blanchett. Pantofii purtati de Mama Vitrega sunt din colectia lui Salvatore Ferragamo.

CINDERELLA

CINDERELLA

Regizat de actorul nominalizat la Oscar, Kenneth Branagh, („Thor,” „Hamlet”) si cu o distributie ce reuneste actori precum Cate Blanchett (detinatoare a doua premii Oscar), Lily James („Downton Abbey”), Richard Madden („Game of Thrones”) si Helena Bonham Carter, de asemenea nominalizata la Oscar, filmul „Cenusareasa” este produs de Simon Kinberg („X-Men: Days of Future Past,” „Elysium”), Allison Shearmur („The Hunger Games: Mockingjay, Part 1”) si David Barron („Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1”), cu Tim Lewis („Edge of Tomorrow”) ca producator executiv. Scenariul este semnat de Chris Weitz („About a Boy,” „The Golden Compass”).

Foto si info: Forum Film Romania

PUBLISHED ON 04.03.2015

more in Fashion Etc