WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte

Fashion meets tech la Hotspot Fashion. 30 octombrie. Cluj

Care sunt in momentul de fata cele mai folosite metode de promovare pentru shop-uri online? In ce campanii merita sa te implici, astfel incat acestea sa-ti aduca atat profit, cat si notorietate? Acestea sunt o parte dintre intrebarile care vor ghida dezbaterile din cadrul celei de-a doua editii HotSpot Fashion, care va avea loc, pe 30 octombrie, la Cluj.

Ce fel de continut vinde?
Text vs imagine, Give-away-uri, Endoresement?

Liana Martin, jurnalist de moda, fashion editor fashionandbeauty.ro, autoarea cartii Comunicare in moda si omul din spatele multor proiecte speciale din industria modei va fi moderatorul discutiei despre continutul care vinde, intervenind cu propria experienta din acest domeniu.

Andreea Beltic va raspunde din prisma omului de PR care lucreaza cu branduri precum Tommy Hilfiger, Lee Cooper sau Kenvelo. Are experienta in agentii de publicitate, este fondatoarea blogului Alo-moda.ro si a deschis in mod firesc si brandul sora – alomodashop.

Castigatoare a People’s Choice Award la Digital Divas, desemnata Best Fashion Blog of 2013 (Ftv Romania), ambasadoarea brandului Aldo, imaginea Promenada Mall Tg Mures, Alina Ceusan a reusit sa transforme blogul din pasiune in afacere, din tema de facultate in poveste. Experienta ei cu diferite shopuri online va fi tradusa in sfaturi utile pentru alti bloggeri, dar si pentru magazine interesate de astfel de colaborari.

Le click, c’est chic!
Cum sa devii fashion icon international cu Google AdWords

Google va lansa un proiect dedicat playerilor din fashion, in special pentru cei concentrati pe e-commerce. Lansarea oficiala va avea loc in cadrul acestui event, iar workshop-ul va fi un how-to de online advertising, o sesiune practica si aplicabila.

Desfasurat in cadrul expoconferintei de comert electronic TeCOMM, Hotspot Fashion este un eveniment unic in tara, dedicat in intregime segmentului fashion din e-commerce. Speakerii editiei cu nr. 2 vin din USA, UK si din tara:  Colby Hanks, Online Analyst Estee Lauder, Ana Sipciu, Industry Manager Google, Cristina Popa, Country Manager Fashiondays, Mirela Bucovicean, owner Molecule-f, Radu Orghidan, de la Tulemod, o aplicatie revoluționara cu radacini americane, Liana Martin, autor carti si fashion editor fashionandbeauty.ro, Alina Ceusan, lifestyle blogger, Andreea Beltic, owner AloMoDa, Adelina Catinas, owner Cathias Edeline.

Pentru cat mai multe informatii relevante si update-uri legate de speakeri si program, urmariti site-ul hotspotfashion.ro si pagina de facebook hotspofashion.ro.

Foto si info: HotSpot Fashion

PUBLISHED ON 15.10.2014

more in Fashion Etc