HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Fashion meets tech la Hotspot Fashion. 30 octombrie. Cluj

Care sunt in momentul de fata cele mai folosite metode de promovare pentru shop-uri online? In ce campanii merita sa te implici, astfel incat acestea sa-ti aduca atat profit, cat si notorietate? Acestea sunt o parte dintre intrebarile care vor ghida dezbaterile din cadrul celei de-a doua editii HotSpot Fashion, care va avea loc, pe 30 octombrie, la Cluj.

Ce fel de continut vinde?
Text vs imagine, Give-away-uri, Endoresement?

Liana Martin, jurnalist de moda, fashion editor fashionandbeauty.ro, autoarea cartii Comunicare in moda si omul din spatele multor proiecte speciale din industria modei va fi moderatorul discutiei despre continutul care vinde, intervenind cu propria experienta din acest domeniu.

Andreea Beltic va raspunde din prisma omului de PR care lucreaza cu branduri precum Tommy Hilfiger, Lee Cooper sau Kenvelo. Are experienta in agentii de publicitate, este fondatoarea blogului Alo-moda.ro si a deschis in mod firesc si brandul sora – alomodashop.

Castigatoare a People’s Choice Award la Digital Divas, desemnata Best Fashion Blog of 2013 (Ftv Romania), ambasadoarea brandului Aldo, imaginea Promenada Mall Tg Mures, Alina Ceusan a reusit sa transforme blogul din pasiune in afacere, din tema de facultate in poveste. Experienta ei cu diferite shopuri online va fi tradusa in sfaturi utile pentru alti bloggeri, dar si pentru magazine interesate de astfel de colaborari.

Le click, c’est chic!
Cum sa devii fashion icon international cu Google AdWords

Google va lansa un proiect dedicat playerilor din fashion, in special pentru cei concentrati pe e-commerce. Lansarea oficiala va avea loc in cadrul acestui event, iar workshop-ul va fi un how-to de online advertising, o sesiune practica si aplicabila.

Desfasurat in cadrul expoconferintei de comert electronic TeCOMM, Hotspot Fashion este un eveniment unic in tara, dedicat in intregime segmentului fashion din e-commerce. Speakerii editiei cu nr. 2 vin din USA, UK si din tara:  Colby Hanks, Online Analyst Estee Lauder, Ana Sipciu, Industry Manager Google, Cristina Popa, Country Manager Fashiondays, Mirela Bucovicean, owner Molecule-f, Radu Orghidan, de la Tulemod, o aplicatie revoluționara cu radacini americane, Liana Martin, autor carti si fashion editor fashionandbeauty.ro, Alina Ceusan, lifestyle blogger, Andreea Beltic, owner AloMoDa, Adelina Catinas, owner Cathias Edeline.

Pentru cat mai multe informatii relevante si update-uri legate de speakeri si program, urmariti site-ul hotspotfashion.ro si pagina de facebook hotspofashion.ro.

Foto si info: HotSpot Fashion

PUBLISHED ON 15.10.2014

more in Fashion Etc