EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Fashion meets tech la Hotspot Fashion. 30 octombrie. Cluj

Care sunt in momentul de fata cele mai folosite metode de promovare pentru shop-uri online? In ce campanii merita sa te implici, astfel incat acestea sa-ti aduca atat profit, cat si notorietate? Acestea sunt o parte dintre intrebarile care vor ghida dezbaterile din cadrul celei de-a doua editii HotSpot Fashion, care va avea loc, pe 30 octombrie, la Cluj.

Ce fel de continut vinde?
Text vs imagine, Give-away-uri, Endoresement?

Liana Martin, jurnalist de moda, fashion editor fashionandbeauty.ro, autoarea cartii Comunicare in moda si omul din spatele multor proiecte speciale din industria modei va fi moderatorul discutiei despre continutul care vinde, intervenind cu propria experienta din acest domeniu.

Andreea Beltic va raspunde din prisma omului de PR care lucreaza cu branduri precum Tommy Hilfiger, Lee Cooper sau Kenvelo. Are experienta in agentii de publicitate, este fondatoarea blogului Alo-moda.ro si a deschis in mod firesc si brandul sora – alomodashop.

Castigatoare a People’s Choice Award la Digital Divas, desemnata Best Fashion Blog of 2013 (Ftv Romania), ambasadoarea brandului Aldo, imaginea Promenada Mall Tg Mures, Alina Ceusan a reusit sa transforme blogul din pasiune in afacere, din tema de facultate in poveste. Experienta ei cu diferite shopuri online va fi tradusa in sfaturi utile pentru alti bloggeri, dar si pentru magazine interesate de astfel de colaborari.

Le click, c’est chic!
Cum sa devii fashion icon international cu Google AdWords

Google va lansa un proiect dedicat playerilor din fashion, in special pentru cei concentrati pe e-commerce. Lansarea oficiala va avea loc in cadrul acestui event, iar workshop-ul va fi un how-to de online advertising, o sesiune practica si aplicabila.

Desfasurat in cadrul expoconferintei de comert electronic TeCOMM, Hotspot Fashion este un eveniment unic in tara, dedicat in intregime segmentului fashion din e-commerce. Speakerii editiei cu nr. 2 vin din USA, UK si din tara:  Colby Hanks, Online Analyst Estee Lauder, Ana Sipciu, Industry Manager Google, Cristina Popa, Country Manager Fashiondays, Mirela Bucovicean, owner Molecule-f, Radu Orghidan, de la Tulemod, o aplicatie revoluționara cu radacini americane, Liana Martin, autor carti si fashion editor fashionandbeauty.ro, Alina Ceusan, lifestyle blogger, Andreea Beltic, owner AloMoDa, Adelina Catinas, owner Cathias Edeline.

Pentru cat mai multe informatii relevante si update-uri legate de speakeri si program, urmariti site-ul hotspotfashion.ro si pagina de facebook hotspofashion.ro.

Foto si info: HotSpot Fashion

PUBLISHED ON 15.10.2014

more in Fashion Etc