HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Eva Green in calendarul Campari 2015. Mythology Mixology.

Eva Green in calendarul Campari 2015. Mythology Mixology.

Cea de-a 16-a editie de colectie a iconicului Calendar Campari 2015 celebreaza istoria brandului alaturi de Eva Green. Luna de luna, actrita de origine franceza ne poarta in universul celor mai indragite cocktailuri, ale caror povesti sunt traduse in imagini de catre fotograful Julia Fullerton-Batten.

Una dintre aceste povesti adunate sub titlul “Mythology Mixology” este dedicata crearii in 1933 a cocktailului Americano, despre care se spune ca a fost denumit dupa boxerul Primo Carnera, primul italian care a castigat la categoria grea a campionatului din New York. O alta pagina de calendar este dedicata cocktailului Campari & Seltz, cea mai apreciata bautura din Bar Camparino, local deschis de insusi Davide Campari. In 2015, barul va sarbatori 100 de ani de existenta, iar aceasta bautura simpla, dar somptuoasa, isi pastreaza popularitatea si astazi.

Cu un styling diferit si cu tinute impresionante, semnate de designeri celebri, precum Vivienne Westwood , Versace , Alaia si Christian Louboutin, Eva Green personifica pe de-o parte natura clasica si eleganta a Campari si pe de alta parte caracterul lui versatil.

Despre ce a insemnat pentru ea aceasta colaborare, Eva Green povesteste: „Pentru mine, acest proiect a fost mai mult decat simpla producere a unui calendar. Este despre relatarea unor povesti cu incarcatura istorica intr-un mod aparte: imaginativ, creativ si frumos – rezultatul este exact ceea ce ne-am dorit. In acest an, povestea este mai aproape de sufletul Campari si, personal, ma simt onorata sa fiu parte a proiectului. Calendarul pentru 2015 este un real testament pentru Campari ca brand si, vazand toate povestile de suflet ale acestuia intr-o singura colectie, mi-am dat seama ca, indiferent de vechimea unei retete, aceasta alaturi de Campari isi va gasi mereu locul in contemporan.”

Conceptul din acest an al calendarului s-a potrivit manusa cu viziunea artistica a fotografei Julia Fullerton-Batten.  “Am fost incantata de posibilitatea de a fotografia Calendarul Campari 2015 avand-o pe Eva Green ca muza. Cel mai mult am fost atrasa de conceptul din acest an si de flexibilitatea pe care mi-a permis-o ca fotograf. Toata munca mea este despre a spune povesti, astfel ca fotografierea calendarului mi-a fost foarte aprope de inima. A trebuit sa rescriem istoria intr-un stil actual in 13 fotografii care sa expuna calitatea vesnica a Campari. Sper ca va veti indragosti instant de Campari si de cea de-a 16 editie a calendarului, asa cum m-am indragostit eu”, a declarat ea. Recunoscuta la nivel mondial pentru talentul ei,  Fullerton-Batten este prima femeie fotograf care a stat in spatele aparatului pentru proiectul anual Campari.

Calendarul Campari 2015, publicat in numai 9,999 copii, nu va fi vandut, insa va fi distribuit catre toti prietenii Campari in mediul international, confirmandu-si inca o data statutul de obiect de colectie.

Foto: Julia Fullerton-Batten pentru Campari

PUBLISHED ON 28.11.2014

more in Mood Board