WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Esti mult mai frumoasa decat crezi

Esti mult mai frumoasa decat crezi

In societatea in care traim, frumusetea se transforma deseori intr-o sursa de anxietate. In Romania de exemplu, 78% dintre femei se declara cel mai aprig critic al felulului in care arata si doar 3% se considera frumoase. Pornind de la acest gen de rezultate, Dove a realizat un experiment inedit: Dove Real Beauty Sketches. Acest scurt film documentar sublinieaza diferenta intre perceptia pe care o au femeile despre ele si felul in care sunt vazute de ceilalti. In doar 4 zile de la postarea pe youtube, video-ul a adunat peste 8,4 milioane de vizualizari.

Acest experiment social este o modalitate prin care Dove isi sustine angajamentul de a incuraja femeile sa aiba incredere in sine. Speram ca filmul Dove Real Beauty Sketches le va inspira sa-si schimbe viziunea despre propria frumusete si sa inteleaga cum sunt percepute de ceilalti“, a subliniat Dan Oprescu, Brand Building Director Unilever South Central Europe.

In filmul documentar, Gil Zamora, un fost grafician criminalist instruit de FBI, cu o experienta de 28 de ani, deseneaza portretele a sapte femei, bazandu-se doar pe descrierile pe care acestea si le fac. Intre artist si femei se afla intotdeauna o cortina. Apoi, artistul realizeaza o noua serie de portrete urmand descrierile realizate de niste necunoscuti cu care femeile participante la experiment si-au petrecut putin timp inainte. Concluzia la care s-a ajuns este ca portretele schitate pe baza descrierilor facute de straini  sunt mai aproape de realitate, iar femeile din imagini sunt mai frumoase si mai fericite.  Astfel, experimentul demonstreaza faptul ca atunci cand vine vorba de propria persoana, presiunea de a fi frumoasa vine cel mai mult din interior.

Cand am fost rugat sa fac parte din filmul Dove nu mi-am imaginat ca cele doua portrete robot pot fi atat de diferite“, a declarat Gil Zamora. “Ceea ce m-a impresionat cu adevarat au fost reactiile femeilor cand au vazut cele doua portrete unul langa altul. Cred ca majoritatea dintre ele au constientizat ca aveau o perceptie distorsionata despre sine care le-a influentat semnificativ viata.”

Info, foto, video: Dove

PUBLISHED ON 22.04.2013

more in Newsroom