AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

RED CARPET

Met Gala 2021. Cod vestimentar:...

Dupa o pauza de un an, Met Gala a revenit ieri…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
ESTI CEEA CE CITESTI

ESTI CEEA CE CITESTI

Librariile Carturesti lanseaza 'Esti ceea ce citesti', o campanie de promovare a lecturii, realizata in colaborare cu agentia de creatie JANDL, din Bratislava. Aceasta consta in trei colaje, in care copertele unor titluri de referinta se imbina ingenios si alcatuiesc figuri umane.

Spre deosebire de campaniile precedente, realizate prin intermediul mediului tiparit, aceasta campanie a ajuns la publicul sau mai intai prin social media. Acest lucru a contribuit la obtinerea unui raspuns substantial din partea cititorilor.

“Libraria Carturesti este unul dintre putinele branduri / produse / locuri frumoase si bune din Romania, iar literatura si cartile sunt foarte importante pentru mine. Si cum JANDL e o agentie care nu se fereste de lucrari creative pentru clienti interesanti, nu a fost greu sa conving intreaga echipa sa se implice. Ma bucur ca am putut promova un brand care mi-e drag si un obicei pe care as vrea sa-l vad preluat de cat mai multi oameni: cititul. La fel de mult ma bucur si ca libraria a dat unda verde proiectului si s-a implicat la fel de mult ca noi. Inca nu stim care va fi impactul social al campaniei, dar si daca facem doar zece oameni care n-au mai pus mana pe o carte de nu stiu cand sa se apuce din nou de citit, pentru mine e un succes”, spune Eugen Suman, copywriter JANDL.

“Nu este primul proiect de acest fel pentru Carturesti, dar este unul dintre putinele pe care am avut ocazia sa le vad pe piata de carte din Romania in ultimii 15 ani. Cred ca nu e nevoie sa subliniez importanta acestor campanii, in conditiile in care in media ajung doar acele sondaje si statistici ingrijoratoare. Este de mult timp o necesitate sa lucram la imaginea cartii. Mai mult decat atat, o campanie de promovare a lecturii, indiferent cine este clientul, aduce beneficii pentru toti cei care activeaza in domeniu. Cu atat mai mult in cazul in care clientul este Carturesti, un brand care a castigat foarte multi adepti punand accentul pe placerea si universul lecturii, mai putin pe vanzarea de carte, pe care o vedem ca pe o consecinta. Publicul de carte este in schimbare, dar nu inseamna ca e mai putin activ. Daca il privim ca pe o stafie a ceva ce a existat candva, nimeni nu stie exact cand, nu vom castiga noi citititori, dimpotriva. Apreciez optimismul si simplitatea mesajului campaniei propuse de JANDL, nu doar solutia creativa”, Daniel Voinea, manager de comunicare Carturesti.

Reprezentatii Carturesti au evitat orice miza comerciala, toate copertele care apar in colaje fiind recreate de agentia JANDL.

Agentie: JANDL Bratislava
Creative Director: Pavel Fuksa
Copywriter: Eugen Suman
Art Directors: Alexis Blanco, Lucia Cermakova, Matus Nemcik
Illustrator/3D Artist: Ivan Holic

Foto si info: Librariile Carturesti

PUBLISHED ON 12.03.2012

more in Newsroom