FEMEI CARE NE INSPIRA

Andreea Caranda, a life of...

 Andreea Caranda, producatorul executiv de la “Vorbeste Lumea”, aniverseaza azi, impreuna…

CATWALK

De pe catwalk pe covorul...

Saptamana Modei de la Paris, dedicata colectiilor haute couture toamna-iarna 2025,…

WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte
ESTI CEEA CE CITESTI

ESTI CEEA CE CITESTI

Librariile Carturesti lanseaza 'Esti ceea ce citesti', o campanie de promovare a lecturii, realizata in colaborare cu agentia de creatie JANDL, din Bratislava. Aceasta consta in trei colaje, in care copertele unor titluri de referinta se imbina ingenios si alcatuiesc figuri umane.

Spre deosebire de campaniile precedente, realizate prin intermediul mediului tiparit, aceasta campanie a ajuns la publicul sau mai intai prin social media. Acest lucru a contribuit la obtinerea unui raspuns substantial din partea cititorilor.

“Libraria Carturesti este unul dintre putinele branduri / produse / locuri frumoase si bune din Romania, iar literatura si cartile sunt foarte importante pentru mine. Si cum JANDL e o agentie care nu se fereste de lucrari creative pentru clienti interesanti, nu a fost greu sa conving intreaga echipa sa se implice. Ma bucur ca am putut promova un brand care mi-e drag si un obicei pe care as vrea sa-l vad preluat de cat mai multi oameni: cititul. La fel de mult ma bucur si ca libraria a dat unda verde proiectului si s-a implicat la fel de mult ca noi. Inca nu stim care va fi impactul social al campaniei, dar si daca facem doar zece oameni care n-au mai pus mana pe o carte de nu stiu cand sa se apuce din nou de citit, pentru mine e un succes”, spune Eugen Suman, copywriter JANDL.

“Nu este primul proiect de acest fel pentru Carturesti, dar este unul dintre putinele pe care am avut ocazia sa le vad pe piata de carte din Romania in ultimii 15 ani. Cred ca nu e nevoie sa subliniez importanta acestor campanii, in conditiile in care in media ajung doar acele sondaje si statistici ingrijoratoare. Este de mult timp o necesitate sa lucram la imaginea cartii. Mai mult decat atat, o campanie de promovare a lecturii, indiferent cine este clientul, aduce beneficii pentru toti cei care activeaza in domeniu. Cu atat mai mult in cazul in care clientul este Carturesti, un brand care a castigat foarte multi adepti punand accentul pe placerea si universul lecturii, mai putin pe vanzarea de carte, pe care o vedem ca pe o consecinta. Publicul de carte este in schimbare, dar nu inseamna ca e mai putin activ. Daca il privim ca pe o stafie a ceva ce a existat candva, nimeni nu stie exact cand, nu vom castiga noi citititori, dimpotriva. Apreciez optimismul si simplitatea mesajului campaniei propuse de JANDL, nu doar solutia creativa”, Daniel Voinea, manager de comunicare Carturesti.

Reprezentatii Carturesti au evitat orice miza comerciala, toate copertele care apar in colaje fiind recreate de agentia JANDL.

Agentie: JANDL Bratislava
Creative Director: Pavel Fuksa
Copywriter: Eugen Suman
Art Directors: Alexis Blanco, Lucia Cermakova, Matus Nemcik
Illustrator/3D Artist: Ivan Holic

Foto si info: Librariile Carturesti

PUBLISHED ON 12.03.2012

more in Newsroom