INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Dior Couture, fara Raf Simons

Dior Couture, fara Raf Simons

Dior a prezentat, de curand, colectia haute couture primavara-vara 2016 la Paris, intr-un decor cu oglinzi menite sa reflecte  “noul realism al modei couture”. A fost primul show de la plecarea lui Raf Simons din pozitia de director de creatie, iar viziunea lui transpare inca in fiecare tinuta. Este un lucru firesc daca ne gandim ca noua colectie a fost realizata de designeri alaturi de care Simons a lucrat pe parcursul a trei ani si jumatate. Fara numirea unui nou director, echipa a fost coordonata de Serge Ruffieux si Lucie Meier, care au pasit la final pe podiumul amplasat in gradinile Muzeului Rodin.

Bar jacket, una dintre piesele emblematice ale casei Dior, reprezinta elementul central al colectiei. Formele lui clasice sunt deconstruite si reasamblate in forme surprizantoare, cu umeri adesea descoperiti. Mixul de materiale cu texturi diferite definesc intreaga colectie, iar broderiile lucrate manual continua sa joace un rol esential si in scenariul modern al modei couture.

Foto: Hepta.ro

Video: Youtube.com / Christian Dior

PUBLISHED ON 27.01.2016

more in Fashion Etc