WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Dior-backstage-makeup.com: o experienta digitala unica

Dior-backstage-makeup.com: o experienta digitala unica

Pe 16 februarie, Dior lanseaza dior-backstage-makeup.com, un site ce dezvaluie imagini unice din timpul pregatirilor pentru marile prezentari de moda, noutati in materie de produse de makeup si trenduri, dar si sfaturi profesioniste cu ajutorul carora sa obtii cele mai frumoase lookuri.

Scufunda-te in atmosfera febrila din culisele prezentarilor de moda ale casei Dior si descopera ultimele trenduri in moda si in machiaj! Accesibile si usor de urmarit, filmele demonstrative de la sectiunea Behind the Scene ofera sfaturi si mici secrete legate de aplicarea produselor de makeup. In cadrul primei editii, Emily Weiss, un Beauty Blogger recunoscut in toata lumea pentru experienta sa in Makeup, a fost invitata sa contribuie la imbogatirea creatiilor Dior.

In fiecare sezon, o noua colectie de makeup de la Dior se inspira din prezentarile si din bogatia istoriei Casei Dior. Multiplele variante de machiaj care interpreteaza ideile majore ale sezonului respectiv vor fi incluse intr-un film demonstrativ la sectiunea dedicata colectiilor.

Produsele cheie si alte colectii eveniment sau exclusive sunt prezentate la sectiunea Wanted. La Must Have, vor fi incluse cele mai importante scene din culisele prezentarilor Dior Makeup, detaliind inspiratia, secretele creative si realizarea produselor Dior Makeup, alaturi de sfaturi legate de aplicarea acestora, prezentate de makeup artisti profesionisti.

Dior Gallery ofera o incursiune fotografica in culisele creatiilor Dior. Filmele ilustreaza energia si creativitatea intensa a ceea ce inseamna Dior Makeup. Iata un preview al universului dior-backstage-makeup.com!

Foto: Dior
Video: Youtube.com

PUBLISHED ON 10.02.2012

more in Newsroom