WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Digital Divas / Comunitatea online de fashion & beauty / 3 iunie

Digital Divas / Comunitatea online de fashion & beauty / 3 iunie

Fashion bloggerul Lucy de Boer de la lovelybylucy.com este invitata speciala a editiei Digital Divas din acest an, ce va avea loc pe 3 iunie la Palatul Ghika din Bucuresti. Alaturi de speakeri importanti de la noi, precum Loredana Groza, Raluca Kisescu, Andreea Badala, Vicki Nicola, Maurice Munteanu sau Alina Gavrila Bortun, Lucy isi propune sa inspire si sa motiveze cu propria poveste persoanele care activeaza in mediul online.

Organizat de Avon Cosmetics si Evensys, Digital Divas inseamna inspiratie, comunicare, networking, si nu in ultimul rand, tendinte si oportunitati pe care comunitatea online de beauty si fashion trebuie sa le aiba in vedere. Prin intermediul celor doua sesiuni de conferinte organizate pe parcursul zilei, Digital Divas va evidentia modalitatile de crestere a vizibilitatii in online, cum sa ai un continut relevant pentru cititori si cum sa interactionezi eficient cu acestia.

Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon Romania si Moldova crede ca “fiind deja la a treia editie Digital Divas e gandita ca orice poveste cu printese sau zane. In cazul nostru, intalnirea cu printul este garantata la a treia incercare. Printul este de fapt reprezentat de oameni din industria de frumusete, moda si comunicare pe care Avon ii sustine in demersul lor de a le arata femeilor cum sa se simta bine in pielea si blogul lor. Anul acesta introducem si o categorie de CSR la nominalizarile Digital Divas Awards pentru ca adevaratele dive sunt cele preocupate de frumusetea ca ansamblu, exterioara si interioara.

La finalul zilei se va desfasura cea de-a doua editie a galei de premiere „Digital Divas Awards”, ce ofera recunoastere comunitatii online de beauty si fashion, din Romania. Pentru mai multe informatii intra pe digitaldivas.com

 

Foto via digitaldivas.com

PUBLISHED ON 30.05.2014

more in Newsroom