WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Digital Divas 2018. 24 aprilie. Palatul Bragadiru.

Digital Divas 2018. 24 aprilie. Palatul Bragadiru.

Tendintele locale si internationale in online, relatia complicata dintre influenceri si branduri, autenticitatea reprezinta temele centrale ale conferintei Digital Divas by AVON din acest an. Aceasta are loc, pe 24 aprilie, la Palatul Bragadiru din Bucuresti, iar cei care nu ajung la eveniment pot urmari totul live pe site-ul digitaldivas.ro.

Printre specialistii in online, bloggerii de moda si frumusete, dar si celebritatile care vor impartasi cu publicul din experientele lor profesionale, se regasesc Rodica Paleologue, manechin senior, prezentatoarea TV Anca Serea,  Denisa Mirea, brand communication & advertising manager SEE la Avon, Mirela Bucovicean, fondatoarea Molecule-F, Raluca Radu, country manager la Answear.ro, bloggerul Sanziana Negru si Maurice Munteanu, fashion editor Elle Romania.

Ca si pana acum, evenimentul se va incheia cu gala Digital Divas Awards, in cadrul careia sunt celebrate unele dintre cele mai active femei din mediul online local. Anul acesta, vor fi inmanate 15 premii. Jurizarea nominalizatilor a avut loc in perioada 2 aprilie -15 aprilie, premiile fiind desemnate 50% prin vot public si 50% prin votul juriului. Pentru urmatoarele categorii, procesul de jurizare a avut criterii diferite: AVON Awards for Social Causes (castigatorul va fi desemnat de catre organizatori in baza realizarii unor campanii cu impact deosebit in comunitatea locala), Best Brand Endorser (castigatorul va fi desemnat 100% in urma aprecierii unui juriu de specialisti in comunicare si marketing din companii si agentii) si People’s Choice Award (castigatorul va fi desemnat 100% de votul publicului).

Daca vrei sa fii la curent cu noutatile despre Digital Divas, urmareste site-ul digitaldivas.ro, contul lor de Instagram sau pagina lor de Facebook.

Digital Divas este un eveniment organizat de Evensys si AVON Romania, in parteneriat cu Haagen-Dazs, Samsung, McCafe, After Eight si Rowenta.

Foto: Digital Divas

PUBLISHED ON 20.04.2018

more in Newsroom