CATWALK

De pe catwalk pe covorul...

Saptamana Modei de la Paris, dedicata colectiilor haute couture toamna-iarna 2025,…

WE LIKE

Iris van Herpen. Designul prinde...

Designul prinde viata, la propriu, in Sympoiesis, colectia Iris van Herpen…

INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

Inspiratie

Elsa Peretti, Tiffany & Co. si bijuteriile de colectie

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala, "The Bone Cuff". O bijuterie statement, care imbraca incheietura mainii, ca un semnal din argint masiv pentru delicatetea feminina. Liza Minnelli, Catherine Deneuve sau Margot Robbie iubesc aceasta bratara. Si noi la fel. Aceasta piesa a fost creata pentru Tiffany la inceputul anilor '70 si a marcat inceputul unei revolutii pentru creatia de bijuterii. In primul rand, a fost remarcata pentru designul foarte simplu si de impact: fara dantelarii sau pietre pretioase, pur si simplu, o sculptura in metal. Ea avea sa ignore orice conventie legata de materialul de bijuterii, intrucat argintul era foarte rar folosit la acel moment. "Stilul e intotdeauna ceva simplu," spunea Peretti, in timp ce reusea sa impuna argintul in lumea bijuteriilor de lux. Creatiile Elsei Peretti au intrat in portofoliul Tiffany & Co. datorita presedintelui de la acea vreme, Walter Hoving, care a cunoscut-o datorita lui Halston, prietenul lor comun. Tanara designer de bijuterii a adus pentru prima data argintul in portofoliul Tiffany, desi ei nu il comercializasera niciodata timp de 25 de ani. "Regulile bunului gust nu au nicio legatura cu pretul", spunea atunci Hoving. "Un articol cu un pret mai mic poate fi la fel de a...

Inapoi Inainte
Digital Divas 2017. Cum poti deveni influencer in online.

Digital Divas 2017. Cum poti deveni influencer in online.

The Influencer’s Dilemma este tema editiei Digital Divas 2017, care se desfasoara, pe 17 mai, la Palatul Bragadiru din Bucuresti.

Multe dintre deciziile pe care le luam astazi sunt influentate de cei apropiati noua si de media, dar, intr-o buna masura, si de liderii de opinie din mediul online. Se vorbeste mult despre influenceri si despre legatura stransa pe care acestia o stabilesc cu publicul lor. Bloggeri, video-bloggeri sau instagrameri, influencerii sunt tot mai prezenti si in Romania. Pornind de la aceasta idee, speakerii din acest an vor analiza la Digital Divas cele mai noi tendinte si vor prezenta idei si studii de caz pentru a-i inspira pe cei deja prezenti in publishing-ul online, dar si pe cei care planuiesc sa paseasca in acest domeniu.

Printre vorbitorii conferintei, se regasesc Stela Toderascu, Senior Manager Commercial Marketing Avon Romania & Moldova, Alexandra Chelu, Marketing Manager Lenovo Romania, Cristina Lupu si Josephine Ciel, fondatoarele LikeOne, Matei Dima, Online entertainer BRomania, si Lorena Buhnici, Owner Cavaleria.ro & Lorena.Buhnici.ro.

Seria de discutii se va incheia ca si pana acum cu Gala Digital Divas Awards, in cadrul careia sunt recunoscute cele mai bune proiecte online din Fashion si Beauty, pe categorii precum: Young Divas in Fashion Blogging, Young Divas in Beauty Blogging, Best Use of Photography in Fashion and Beauty Blogging, Digital Diva of The Year, People’s Choice Awards sau Best Instagram Account.

Mai multe detalii despre accesul la eveniment si program sunt disponibile pe www.digitaldivas.ro. Pe 17 mai, sesiunile de prezentari si gala vor fi transmise live pe site-ul lor oficial.

Foto si info: Digital Divas

PUBLISHED ON 10.05.2017

more in Newsroom