RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

INSPIRATIE

LOEWE & Jonathan Anderson, 11...

Zilele trecute, Jonathan Anderson si-a anuntat plecarea de la LOEWE, casa…

WE LIKE

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport…

INSPIRATIE

ADN-ul caselor de moda

Retragerea unei persoane din rolul de director de creatie demareaza in…

INSPIRATIE

Moda secolelor trecute, regandita la...

Moda din prezent se creioneaza cu ajutorul reperelor din trecut, chiar…

WE LIKE

Firul rosu al artei semnate...

Chiharu Shiota construieste instalatii impresionante din fire textile, puse adesea impreuna…

Femei care ne inspira

Stefana Maior. ARTICLE TEN.

Stefana Maior a lansat recent ARTICLE TEN, un brand vestimentar descris in perechi de atribute contrastante, aduse impreuna de acelasi fir rosu: libertatea de exprimare. Privind cariera ei din perspectiva contrastelor, nu pare deloc intamplator ca studiile si experienta ei profesionala de pana acum acopera atat partea creativa a modei, cat si cea de business. Odata cu ARTICLE TEN, am realizat ca, in ciuda anilor care au trecut din 2012 pana in prezent, memoria mea a pastrat intr-un sertar al ei colectia cu care Stefana Maior a absolvit design vestimentar la UNArte. S-au schimbat multe lucruri de atunci, asa cum spune ea in acest interviu, dar sunt si lucruri care s-au pastrat. Despre acestea, precum si despre noul drum pe care a pornit, despre provocari, curaj si inspiratie, te invit sa citesti in randurile care urmeaza. Intre nou si vechi, opulent si simplu, edgy si elegant, rebel si romantic, ARTICLE TEN se situeaza la intersectia unor zone creative, aflate in contrast. Care sunt atuurile si provocarile acestui loc ales de tine? Cred ca in zona asta de contraste ma simt cu adevarat libera sa creez ceva special si cu care rezonez profund. Nu doar in moda ma regasesc in acest joc al contrastelor, ci si in alte aspecte ale vietii: design interior, mancare, chiar si i...

Inapoi Inainte
Design interior & moda

Design interior & moda

Creata de Hans Hopfer in anii ’70, canapeaua modulara Mah Jong imi aminteste de cuburile colorate din lemn cu care ne jucam in copilarie. Asemeni lor, componentele gandite de designerul german au forme si culori diferite ce pot fi alaturate si suprapuse pentru a construi structura dorita.

Confortabila si versatila, Mah Jong reprezinta astazi una dintre piesele emblematice din portofoliul companiei franceze de mobilier de lux, Roche Bobois. Pe parcursul timpului, formele ei au fost imbracate de designeri de moda celebri prin intermediul unor parteneriate ce au intarit legatura dintre designul de interior si moda. Missoni le-a colorat in zig-zag-uri hipnotizante si imprimeuri florale, sofisticate. Jean Paul Gaultier le-a adus in zona haute couture si le-a personalizat cu elemente ce-i definesc creatiile vestimentare – precum dungile marinaresti si tatuajele. Casa de moda Sonia Rykiel a propus un mix intre clasic si contemporan si a imbracat piesele lui Hans Hopfer in materiale cu dungi vibrante, echilibrate de negru.

roche_bobois_15

roche_bobois_1

Am descoperit canapeaua Mah Jong Missoni la deschiderea primului showroom Roche Bobois din Bucuresti, eveniment ce a avut loc pe 28 aprilie.  Spatiul generos de pe strada Constantin Budisteanu 28 C gazduieste in prezent colectiile primavara-vara 2015, denumite Les Contemporains si Nouveaux Classiques.

Foto: Roche Bobois

Showroomul Roche Bobois @ Bucuresti

PUBLISHED ON 30.04.2015

more in Mood Board