FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Design interior & moda

Design interior & moda

Creata de Hans Hopfer in anii ’70, canapeaua modulara Mah Jong imi aminteste de cuburile colorate din lemn cu care ne jucam in copilarie. Asemeni lor, componentele gandite de designerul german au forme si culori diferite ce pot fi alaturate si suprapuse pentru a construi structura dorita.

Confortabila si versatila, Mah Jong reprezinta astazi una dintre piesele emblematice din portofoliul companiei franceze de mobilier de lux, Roche Bobois. Pe parcursul timpului, formele ei au fost imbracate de designeri de moda celebri prin intermediul unor parteneriate ce au intarit legatura dintre designul de interior si moda. Missoni le-a colorat in zig-zag-uri hipnotizante si imprimeuri florale, sofisticate. Jean Paul Gaultier le-a adus in zona haute couture si le-a personalizat cu elemente ce-i definesc creatiile vestimentare – precum dungile marinaresti si tatuajele. Casa de moda Sonia Rykiel a propus un mix intre clasic si contemporan si a imbracat piesele lui Hans Hopfer in materiale cu dungi vibrante, echilibrate de negru.

roche_bobois_15

roche_bobois_1

Am descoperit canapeaua Mah Jong Missoni la deschiderea primului showroom Roche Bobois din Bucuresti, eveniment ce a avut loc pe 28 aprilie.  Spatiul generos de pe strada Constantin Budisteanu 28 C gazduieste in prezent colectiile primavara-vara 2015, denumite Les Contemporains si Nouveaux Classiques.

Foto: Roche Bobois

Showroomul Roche Bobois @ Bucuresti

PUBLISHED ON 30.04.2015

more in Mood Board