WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Design interior & moda

Design interior & moda

Creata de Hans Hopfer in anii ’70, canapeaua modulara Mah Jong imi aminteste de cuburile colorate din lemn cu care ne jucam in copilarie. Asemeni lor, componentele gandite de designerul german au forme si culori diferite ce pot fi alaturate si suprapuse pentru a construi structura dorita.

Confortabila si versatila, Mah Jong reprezinta astazi una dintre piesele emblematice din portofoliul companiei franceze de mobilier de lux, Roche Bobois. Pe parcursul timpului, formele ei au fost imbracate de designeri de moda celebri prin intermediul unor parteneriate ce au intarit legatura dintre designul de interior si moda. Missoni le-a colorat in zig-zag-uri hipnotizante si imprimeuri florale, sofisticate. Jean Paul Gaultier le-a adus in zona haute couture si le-a personalizat cu elemente ce-i definesc creatiile vestimentare – precum dungile marinaresti si tatuajele. Casa de moda Sonia Rykiel a propus un mix intre clasic si contemporan si a imbracat piesele lui Hans Hopfer in materiale cu dungi vibrante, echilibrate de negru.

roche_bobois_15

roche_bobois_1

Am descoperit canapeaua Mah Jong Missoni la deschiderea primului showroom Roche Bobois din Bucuresti, eveniment ce a avut loc pe 28 aprilie.  Spatiul generos de pe strada Constantin Budisteanu 28 C gazduieste in prezent colectiile primavara-vara 2015, denumite Les Contemporains si Nouveaux Classiques.

Foto: Roche Bobois

Showroomul Roche Bobois @ Bucuresti

PUBLISHED ON 30.04.2015

more in Mood Board