FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Denimul reciclat, in prim-plan in sezonul rece AFMF

Dupa realizarea unei colectii vestimentare, raman inevitabil resturi de materiale textile. Raspunsurile la intrebarile cat de multe si ce se intampla cu ele sunt influentate de mai multi factori, printre care se regasesc dimensiunile brandurilor sau deciziile oamenilor care le construiesc.

Sustenabilitatea reprezinta un cuvant cheie in moda zilelor noastre, dar nu este vorba despre un trend, ci, mai degraba, despre o responsabilitate. Din acest motiv, ne bucuram de fiecare data cand intalnim branduri care vorbesc despre acest subiect si care incearca sa gaseasca solutii pentru un consum responsabil de resurse. Brandul romanesc AFMF este unul dintre ele.

Povestea lui este strans legata de denimul din bumbac 100%, iar, pentru sezonul rece din acest an, designerul Ana Florea a decis sa aduca in prim-plan denimul reciclat. Cu aceasta ocazie, resturile de materiale din productia colectiilor anterioare au fost transformate in jachete, rochii, fuste si pantaloni. Mixul de nuante, marginile nefinisate si designul minimalist confera pieselor un aspect urban, cool, indraznet si, nu in ultimul rand, versatil.

“Nu este primul sezon in care aleg sa reciclez denimul ramas din colectiile mai vechi, insa e primul in care am realizat ca este o poveste care merita sa fie spusa. Sper ca in acest fel voi incuraja mai multe femei sa aleaga productia locala si ca voi motiva clientele existente sa revina,” spune Ana Florea.

Conform AFMF, colectiile lor cuprind un numar limitat de piese lucrate intr-un mic atelier autohton, astfel incat impactul negativ asupra mediului sa fie cat mai mic. Mai mult decat atat, brandul incurajeaza clientele sa returneze piesele vechi din denim AFMF, pe care nu le mai poarta, si le ofera la schimb un discount de 30% la urmatoarea achizitie din denim.

Website: afmf.ro
Social media: Facebook.com/afmfro/ ; Instagram.com/afmf.ro/
Fotografii: Christian Tudose via AFMF

PUBLISHED ON 29.11.2018

more in Newsroom