HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte

Denimul reciclat, in prim-plan in sezonul rece AFMF

Dupa realizarea unei colectii vestimentare, raman inevitabil resturi de materiale textile. Raspunsurile la intrebarile cat de multe si ce se intampla cu ele sunt influentate de mai multi factori, printre care se regasesc dimensiunile brandurilor sau deciziile oamenilor care le construiesc.

Sustenabilitatea reprezinta un cuvant cheie in moda zilelor noastre, dar nu este vorba despre un trend, ci, mai degraba, despre o responsabilitate. Din acest motiv, ne bucuram de fiecare data cand intalnim branduri care vorbesc despre acest subiect si care incearca sa gaseasca solutii pentru un consum responsabil de resurse. Brandul romanesc AFMF este unul dintre ele.

Povestea lui este strans legata de denimul din bumbac 100%, iar, pentru sezonul rece din acest an, designerul Ana Florea a decis sa aduca in prim-plan denimul reciclat. Cu aceasta ocazie, resturile de materiale din productia colectiilor anterioare au fost transformate in jachete, rochii, fuste si pantaloni. Mixul de nuante, marginile nefinisate si designul minimalist confera pieselor un aspect urban, cool, indraznet si, nu in ultimul rand, versatil.

“Nu este primul sezon in care aleg sa reciclez denimul ramas din colectiile mai vechi, insa e primul in care am realizat ca este o poveste care merita sa fie spusa. Sper ca in acest fel voi incuraja mai multe femei sa aleaga productia locala si ca voi motiva clientele existente sa revina,” spune Ana Florea.

Conform AFMF, colectiile lor cuprind un numar limitat de piese lucrate intr-un mic atelier autohton, astfel incat impactul negativ asupra mediului sa fie cat mai mic. Mai mult decat atat, brandul incurajeaza clientele sa returneze piesele vechi din denim AFMF, pe care nu le mai poarta, si le ofera la schimb un discount de 30% la urmatoarea achizitie din denim.

Website: afmf.ro
Social media: Facebook.com/afmfro/ ; Instagram.com/afmf.ro/
Fotografii: Christian Tudose via AFMF

PUBLISHED ON 29.11.2018

more in Newsroom