WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
DELIKATESSEN by 109, colectia toamna-iarna 2013/14

DELIKATESSEN by 109, colectia toamna-iarna 2013/14

In sezonul rece, Marina Moldovan si Ioana Dumitrescu de la 109 ne aduc marea mai aproape prin noua lor colectie, intitulata Delikatessen. Inspirata de formele si bogatia de culori ce contureaza viata acvatica, aceasta prezinta 60 de piese cu un efect vizual puternic, cu volumetrii indraznete si croieli specifice anilor ‘90.

“Hainele sunt niste obiecte estetice cu functionalitate, pe care ti le doresti nu numai pentru a le purta, ci uneori si doar pentru a le privi,” spune Marina Moldovan, Designer 109. Prin intermediul imprimeurilor cu fructe de mare, alge si pesti, realizate astfel incat sa creeze impresia de dantela colorata, Delikatessen isi propune sa stimuleze nu doar simtul estetic, ci si pe cel olfactiv si gustativ. Oyster Dress, Lobster Suit sau Steamed Salmon se numara printre delicatesele vestimentare ce-ti deschid apetitul. Pentru a descoperi intreaga colectie, intra pe 109.ro!

Piesele sunt realizate din poplin de matase si bumbac imprimat digital, neopren, gabardina, voal de matase si tricot din bumbac. Colectia este disponibila in showroom-ul 109, strada Vasile Gherghel, numarul 109, si in curand la The Place Concept Store si EVA – Design Romanesc.

Credite
Concept, haine si accesorii: 109
Model: Oana Stan
Foto: George Enache
Make-up: Diana Ionescu

 

PUBLISHED ON 25.10.2013

more in Fashion Etc