INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Debutul H&M la Saptamana Modei de la Paris

Debutul H&M la Saptamana Modei de la Paris

H&M a prezentat pentru prima oara o colectie vestimentara in cadrul Saptamanii Modei de la Paris. De la show-ul desfasurat aseara la Muzeul Rodin, nu au lipsit nici vedetele, printre care s-au numarat Ashley Olsen, Chloe Moretz si Emma Roberts. Acestea au descoperit colectia pentru toamna 2013, ale carei piese imbina formele clasice, usor masculine, cu delicatetea rochiilor.

Creata de propria echipa de design, colectia constituie un amestec de stiluri, ce combina siluete dramatice cu articole decorative. Pe langa fracurile scurte si pardesiul in stil masculin, sunt prezentate si articole multifunctionale, cum ar fi jacheta in stil boho, jacheta din piele la doua randuri de nasturi sau jacheta de gala, cu croiala ampla. Delicatetea si un simt al grandorii se regasesc in articole precum rochia cu paiete si cu spatele gol sau in cazul topului decorat cu franjuri pe umeri, iar tricotajele sunt esentiale, mai ales puloverul cu torsade complexe.

„Am fost extrem de incantata sa admir propria noastra colectie de toamna pe podiumul de la Saptamana Modei de la Paris. Show-ul a dat viata spiritului vestimentar si modului in care poti imbina diferite stiluri pentru a-ti crea propriul look. Articolele cheie precum pardesiul din lana, fracurile si rochiile cu paiete vor oferi o atitudine autentica in aceasta toamna”, declara Ann-Sofie Johansson, Sefa Departamentului de Design al H&M.

Faptul ca evenimentul reprezinta un pas extrem de important pentru brandul suedez a fost accentuat si de Margareta van den Bosch, Director de Creatie la H&M: „Prezentarea din cadrul evenimentului de la Paris este o etapa atat de captivanta pentru colectia de toamna la H&M! Evenimentul a fost unul magic, desfasurat intr-un mediu elegant, prezentat intr-o atmosfera deosebita. A fost minunat sa admiri moda accesibila pentru toti, prezentata in una dintre cele mai importante capitale ale modei din lume.”


Primul eveniment prezentat de H&M pe podiumul de la Saptamana Modei de la Paris a fost realizat de George Cortina si s-a bucurat de implicarea modelelor: Cara Delevingne, Isabeli Fontana si Arizona Muse. Atmosfera colectiei a fost reflectata si in locul special amenajat din gradina de la Muzeul Rodin, decorat ca un apartament elegant ce amintea de petrecerile pariziene din anii ’70.

“Sunt foarte entuziasmata ca ma aflu aici. Consider ca organizarea acestui spectacol in cadrul Paris Fashion Week aduce H&M intr-o cu totul alta lumina”, a declarat Chloe Moretz. Acelasi entuziasm l-a impartasit si Emma Roberts: “Mi-a placut la nebunie aceasta prezentare de moda si iubesc H&M. Il port tot timpul, este foarte usor de asortat si de purtat. Spectacolul a fost extraordinar!” Modelul Cara Delevigne a marturisit ca a fost incantata de atmosfera intima a prezentarii: “A fost un spectacol foarte reusit. M-am simtit ca in casa H&M, care pentru o seara a devenit si casa mea. A fost foarte distractiv.”

Creatiile prezentate la Paris vor fi disponibile, din 5 septembrie 2013, in aproximativ 200 de magazine H&M din intreaga lume, precum si online. Urmareste un video de la prezentarea H&M la Paris aici!

Foto: H&M Hennes and Mauritz

PUBLISHED ON 28.02.2013

more in Newsroom