WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
DearHunters, un nou magazin vintage

DearHunters, un nou magazin vintage

Consumam mult, in viteza, si nu privim inapoi. Haine, smart phones, gadget-uri, city breaks, prietenii pe Facebook – toate se fac si se desfac la fel de lipsit de emotie, nostalgie sau regret. Sa facem o pauza impreuna, departe de lumea dezlantuita.

Cand te invarti ore in sir, printre rafturi supraincarcate si rastele debordand, si in sfarsit tintesti acea haina – cea care te astepta pe tine sa o salvezi – simti o energie si o bucurie pe care vrei sa le imparti cu toata lumea. Uite! Uite ce bijuterie din matase, lana sau bumbac am gasit! Uite aici, o rochie care a supravietuit 15, 20 sau 30 de ani; o rochie pe care o alta femeie, dintr-o alta lume, a purtat-o cu aceiasi placere cu care o s-o porti si tu acum.

Daca ai intrat deja in poveste, intra si pe www.dearhunters.ro, cel mai nou magazin online de haine vintage autentice. “Ne plac hainele moi pe piele, care te lasa sa respiri, si sunt prietenele tale sincere si dragi. Haine in care sa petreci o dupa-amiaza intreaga la o cafea dichisita cu cea mai buna amica; in care sa mergi la munca simtindu-te libera si nu incorsetata; haine pe care sa le porti cu aceiasi emotie si la prima intalnire si la o suta mia”, spun Maria Farcas si Iulia Marusca, proprietarele magazinului.

Propunerile lor sunt haine carora timpul le-a dovedit calitatea: material, croiala, contemporaneitate. Vintage & less.

 

 

PUBLISHED ON 06.12.2011

more in Newsroom