INSPIRATIE

RADAR Festival 2025. Arta &...

RADAR – Festivalul de New Media Art este locul in care…

EDITOR'S CHOICE

Bijuterii inspirate de plante, vazute...

Peste 270 de designeri din 40 de tari contureaza cea de-a…

WE LIKE

Olivia Palermo & stilul ei...

Inspiratia vestimentara la evenimentele Saptamana Modei nu se gaseste doar pe…

WE LIKE

Artown NOW 2025. Spiritul locului...

Anuala de arta urbana Artown NOW de la Ploiesti prezinta toamna…

FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

Postcards from friends

Un muzeu pe zi: Baloon Museum | Grand Palais

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o sursa sigura de inspiratie. Ne-am obisnuit ca, la finalul lor, sa avem parte de un rasfat vizual prin vederile surprinse de ea in locurile in care ajunge. Andreea stie mereu cum sa ne surprinda, chiar si atunci cand destinatia e una in care a ajuns de multe ori, in vacanta sau in deplasari profesionale, asa cum este Parisul. De aceasta data, a ales, ca focus pentru vederile ei, muzeele si galeriile din capitala Frantei, un oras-muzeu in sine. Am ales sapte dintre ele si dedicam fiecare zi a acestei saptamani unui loc vizitat si fotografiat de ea in august. Miercurea e binevenit un boost de energie si avem proiectul potrivit pentru asta. "Euphoria - Art is in the air" este o expozitie interactiva de arta gonflabila, prezentata de Baloon Museum, pana pe 7 septembrie 2025, la Grand Palais. Scopul muzeului este acela de a explora posibilitatile pe care le ofera aerul ca mediu de expresie in arta. Desi invizibil si usor, acesta contribuie la realizarea unor instalatii de mari dimensiuni, intr-o paleta larga de culori si, prin urmare, cu un efect vizual puternic. In plus, componenta interactiva transforma o vizita la muzeu intr-o experienta iesita din comun… chiar euforica.:) ...

Inapoi Inainte
Cum au profitat Emma Stone si Andrew Garfield de paparazzi

Cum au profitat Emma Stone si Andrew Garfield de paparazzi

Emma Stone si Andrew Garfield s-au gandit sa transforme vanatoarea paparazzilor intr-o metoda de promovare a cauzelor in care cred. Cand au observat ca sunt fotografiati, cei doi artisti au parasit restaurantul new-yorkez in care serveau masa cu cate o pancarta improvizata pe care erau scrise site-urile a doua organizatii umanitare.

Pe pancarta Emmei Stone scria: “Tocmai am aflat ca sunt paparazzi in afara restaurantului in care mancam, asa ca de ce sa nu profitam…” Continuarea era pe pancarta lui Andrew: “De aceasta oportunitate pentru a atrage atentia asupra unor organizatii ce au nevoie de asta si o merita? www.wwo.org si www.gildasclubnyc.org. O zi frumoasa!”

Cele doua organizatii promovate de cei doi in urma cu doua zile sunt Worldwide Orphans Foundation dedicata dupa cum spune titlul copiilor orfani si Gilda’s Club, dedicata luptei impotriva cancerului.

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 17.09.2012

more in Newsroom