INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Cum au profitat Emma Stone si Andrew Garfield de paparazzi

Cum au profitat Emma Stone si Andrew Garfield de paparazzi

Emma Stone si Andrew Garfield s-au gandit sa transforme vanatoarea paparazzilor intr-o metoda de promovare a cauzelor in care cred. Cand au observat ca sunt fotografiati, cei doi artisti au parasit restaurantul new-yorkez in care serveau masa cu cate o pancarta improvizata pe care erau scrise site-urile a doua organizatii umanitare.

Pe pancarta Emmei Stone scria: “Tocmai am aflat ca sunt paparazzi in afara restaurantului in care mancam, asa ca de ce sa nu profitam…” Continuarea era pe pancarta lui Andrew: “De aceasta oportunitate pentru a atrage atentia asupra unor organizatii ce au nevoie de asta si o merita? www.wwo.org si www.gildasclubnyc.org. O zi frumoasa!”

Cele doua organizatii promovate de cei doi in urma cu doua zile sunt Worldwide Orphans Foundation dedicata dupa cum spune titlul copiilor orfani si Gilda’s Club, dedicata luptei impotriva cancerului.

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 17.09.2012

more in Newsroom