INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Cum a fost la V for V #15

Cum a fost la V for V #15

100 de designeri din Bucuresti, Cluj, Timisoara, Paris, Sofia, Atena si Tokio si-au dat intalnire la cea de-a 15-a editie a targului V for V(intage). Aceasta s-a desfasurat de curand la MNAC Sala Dalles si a prezentat un nou format.

A fost primul an in care studentii de la Universitatile si Facultatile de Arta si Design au avut, in cadrul evenimentului, un spatiu dedicat creatiilor semnate de ei. De asemenea, editia recenta a inclus pentru prima oara si perspective internationale asupra modei. Participantii au putut descoperi aici colectii capsula expuse in premiera, piese de vestimentatie realizate in cele mai diverse stiluri, accesorii neconventionale si piese vintage reintepretate.

“De-a lungul timpului, am invatat ca inceputurile au nevoie de sustinere, iar notorietatea trebuie sarbatorita. De aceea, am dedicat un spatiu tinerilor designeri la inceput de drum si am invitat designeri premiati, designeri pe care i-am propus ca exemplu pentru comunitatea noastra. Ei sunt un model de reusita pentru tinerii la inceput de drum, iar impreuna suntem cea mai mare comunitate pasionata de design vestimentar. Le multumim designerilor! Celor la inceput de drum – pentru ca ne arata un nou mod de a intelege creatia, iar celor care se bucura de notorietate – pentru ca sunt mereu deshisi sa impartaseasca cu noi viziuni si perspective de succes.
Impreuna impartasim pasiuni, viziuni, planuri si experimente colaborative. Fara voi am fi doar o eticheta decorativa, dar impreuna suntem V for V(intage) […]
Multumim celor care ne-au citit, celor care ne-au dat like, echipelor editoriale care ne sprijina in fiecare an, prietenilor care cred in ideile noastre crete, partenerilor si colaboratorilor, designerilor locali si celor internationali, bloggerilor, instagramerilor, echipelor logistice, baietilor de la Switch Eat, celor de la Tananana, colegilor de la tipografie, celor care si-au dat check-in. Tuturor!

De asemenea, le multumim celor care ne-au ajutat sa strangem fonduri pentru #colectiv. Gandurile noastre sunt alaturi de familiile victimelor si prietenilor nostri din strada, impreuna putem ajuta la insanatosirea spatiului in care traim. Fondurile vor fi directionate catre cazurile grave,” spune echipa V for Vintage.

Foto si info: V for Vintage

PUBLISHED ON 09.11.2015

more in Newsroom