PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte

Cum a fost la targul de bijuterie contemporana Autor 10

53 de designeri romani si 7 internationali, un spatiu concept cu o scenografie semnata de arhitectul Attila Kim, lansarea unei reviste dedicate bijuteriei contemporane, un premiu Autor Awesome Award relevant, acordat Alinei Carp si 3000 de vizitatori... Asa ar arata in cateva cuvinte cea de-a 10-a editie Autor, desfasurata weekendul trecut la Sala Dalles.

“Editia a zecea a fost un act asumat. Am dorit de la bun inceput sa trasez conturul unei editii aniversare printr-un upgrade din toate punctele de vedere: invitati internationali, amenajare spectaculoasa, comunicare coerenta si de impact, Recomandat de persoane cu greutate in domeniu, un premiu pe masura pentru castigatorul AAA si o noutate absoluta: lansarea unei reviste de bijuterie contemporana. Recunosc ca am dorit sa fac un statement din aceasta editie – sa aratam si sa exprimam intr-un mod fizic si concret ca lucrurile se intampla, ca impreuna putem face ceva frumos. Viitorul are Autor colectiv. Nu este nici o indoiala”, spune Dan Piersinaru, fondatorul si creatorul conceptului Autor.

Autor 10 a demonstrat ca exista o comunitate de artisti valorosi in bijuteria contemporana si ca deschiderea catre spatiul international e posibila si fireasca. “Am simtit mai mult ca oricand ca Autor este un loc al intalnirii; acel loc in care ne putem conecta cu ceilalti si in care universul nostru interior se exprima prin obiectul bijuterie, transmitand mesaje si cautand receptori. Si nu ma feresc sa repet, ori de cate ori e nevoie: Bijuteria de autor are viitor”, a concluzionat Dan Piersinaru.

Alina Carp, castigatoarea Autor Awesome Award, Dana Piersinaru

Foto si info via Autor

PUBLISHED ON 20.11.2013

more in Newsroom