Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…
Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…
Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…
Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…
Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…
Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…
Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…
Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...