PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Creatiile Dinu Bodiciu, de acum la Idelier Concept Store

Creatiile Dinu Bodiciu, de acum la Idelier Concept Store

Dinu Bodiciu, designerul care a cucerit-o pe Lady Gaga prin creatiile excentrice din colectia sa de absolvire, isi prezinta de acum piesele vestimentare si la Idelier Concept Store din Bucuresti.

Aceasta nu este prima colaborare dintre designerul roman si Idelier Concept Store. In urma cu cativa ani, Idelier a dat startul platformei “Famous Ideas… to Be”, iar unul dintre tinerii promovati a fost Dinu Bodiciu cu colectia lui de genti 3RROR. “Cand am lansat platforma <Famous Ideas… to Be> ne-am propus sa aducem in atentia presei si publicului oameni talentati in ale caror idei credem. Dinu a fost printre primii in care am crezut ca va deveni faimos si iata ca nu ne-am inselat”, a declarat Silvia Serban, designer vestimentar si fondator Idelier Concept Store.

Originar din Timisoara, Dinu Bodiciu a absolvit anul trecut un master in Fashion Design&Tehnology la London College of Fashion. La scurt timp dupa prezentarea colectiei de absolvire, a fost contactat de catre unul dintre stilistii lui Lady Gaga, iar artista a purtat o creatie semnata de el in show-ul lui Jay Leno. In scurt timp, piesele sale au ajuns pe bloguri de fashion londoneze celebre, dar si in reviste precum Vogue Japan, Dazed&Confused, Elle Romania, L’Officiel Ucraina si Vision China.

Colectia intitulata I.R.R.I exploreaza interesul sau pentru corpul uman si interactiunea acestuia cu hainele. Conceptul pe care se concentreaza este oglindirea in psihoanaliza: momentul in care ne descoperim reflectia in oglinda corespunde momentului in care oamenii devin constienti de propria lor identitate. Elementele hainelor sunt intotdeauna prezentate pe partea din fata, spatele acestora neavand detalii. Culorile sunt alese astfel incat simbolistica lor sa continue povestea pe care designerul isi doreste sa o spuna. Griul reprezinta metalul colectiei, bejul simbolizeaza culoarea pielii, iar rosul este simbolul vietii si al caldurii corpului uman.

Dinu Bodiciu a declarat despre colaborarea cu Idelier Concept Store urmatoarele: “Sunt incantat ca am sansa de a fi prezent pentru a doua oara la Idelier Concept Store, de aceasta data cu o colectie de haine. Ma bucura faptul ca lumea modei din Romania se dezvolta si incepe sa capete putere“.

Designerul a fost prezent si la cea mai recenta gala AVANPREMIERE, unde a prezentat colectia “Transient Bodies”, o abordare conceptuala a constructiilor si culorilor in designuri hipnotice, nuante gradate si texturi care conduc privitorul catre o lume iluzorie.

Foto via Idelier Concept Store

PUBLISHED ON 13.08.2012

more in Newsroom