INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Creatiile Dinu Bodiciu, de acum la Idelier Concept Store

Creatiile Dinu Bodiciu, de acum la Idelier Concept Store

Dinu Bodiciu, designerul care a cucerit-o pe Lady Gaga prin creatiile excentrice din colectia sa de absolvire, isi prezinta de acum piesele vestimentare si la Idelier Concept Store din Bucuresti.

Aceasta nu este prima colaborare dintre designerul roman si Idelier Concept Store. In urma cu cativa ani, Idelier a dat startul platformei “Famous Ideas… to Be”, iar unul dintre tinerii promovati a fost Dinu Bodiciu cu colectia lui de genti 3RROR. “Cand am lansat platforma <Famous Ideas… to Be> ne-am propus sa aducem in atentia presei si publicului oameni talentati in ale caror idei credem. Dinu a fost printre primii in care am crezut ca va deveni faimos si iata ca nu ne-am inselat”, a declarat Silvia Serban, designer vestimentar si fondator Idelier Concept Store.

Originar din Timisoara, Dinu Bodiciu a absolvit anul trecut un master in Fashion Design&Tehnology la London College of Fashion. La scurt timp dupa prezentarea colectiei de absolvire, a fost contactat de catre unul dintre stilistii lui Lady Gaga, iar artista a purtat o creatie semnata de el in show-ul lui Jay Leno. In scurt timp, piesele sale au ajuns pe bloguri de fashion londoneze celebre, dar si in reviste precum Vogue Japan, Dazed&Confused, Elle Romania, L’Officiel Ucraina si Vision China.

Colectia intitulata I.R.R.I exploreaza interesul sau pentru corpul uman si interactiunea acestuia cu hainele. Conceptul pe care se concentreaza este oglindirea in psihoanaliza: momentul in care ne descoperim reflectia in oglinda corespunde momentului in care oamenii devin constienti de propria lor identitate. Elementele hainelor sunt intotdeauna prezentate pe partea din fata, spatele acestora neavand detalii. Culorile sunt alese astfel incat simbolistica lor sa continue povestea pe care designerul isi doreste sa o spuna. Griul reprezinta metalul colectiei, bejul simbolizeaza culoarea pielii, iar rosul este simbolul vietii si al caldurii corpului uman.

Dinu Bodiciu a declarat despre colaborarea cu Idelier Concept Store urmatoarele: “Sunt incantat ca am sansa de a fi prezent pentru a doua oara la Idelier Concept Store, de aceasta data cu o colectie de haine. Ma bucura faptul ca lumea modei din Romania se dezvolta si incepe sa capete putere“.

Designerul a fost prezent si la cea mai recenta gala AVANPREMIERE, unde a prezentat colectia “Transient Bodies”, o abordare conceptuala a constructiilor si culorilor in designuri hipnotice, nuante gradate si texturi care conduc privitorul catre o lume iluzorie.

Foto via Idelier Concept Store

PUBLISHED ON 13.08.2012

more in Newsroom