HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Conduri cu dor in padurea de argint

Conduri cu dor in padurea de argint

Iutta, brandul cu dor de romanesc, a lansat saptamana trecuta prima colectie de pantofi in cadrul unei expozitii gazduite de galeria Galateca. Inspirat de universul eminescian, decorul creat aici a oferit o interpretare moderna emblematicii paduri de argint.

File de carte cu versurile poetului au tapetat un perete al galeriei, iar condurii cu dor au fost asezati pe coloane din lemn sculptat. Pe o parte din tavan, au fost prinse cu fire transparente zeci de carti ce pareau ca plutesc in aer. Invitatii – persoane publice, bloggeri si designeri din industria locala de fashion – au avut oportunitatea nu doar de a descoperi colectia de pantofi, ci si de a imbogati povestea ei cu propriile ganduri si doruri. Le-au asternut pe acestea pe hartie cu ajutorul unei masini de scris. 

Inceputa in incaparea galeriei, calatoria a continuat in shopul afiliat – Neogalateca. Pentru una dintre vitrinele de aici, Iutta si Atelierul No No No au recreat din materiale organice un cadru din padurea de mesteceni argintii, parte din proiectul ”Maiastra Design”. Inainte de a fi lansat pentru prima data in tara, decorul a fost prezentat in exclusivitate la targul Global Destination for Shoes and Accesories (GDS) din Dusseldorf, alaturi de cea mai noua linie de genti, accesorii si incaltaminte Iutta ce vor fi disponibile acum spre achizitionare si in acest shop.

Intitualata sugestiv “Conduri cu dor”, prima linie de incaltaminte Iutta reprezinta o imbinare intre vechi si nou, asa cum se intampla cu fiecare creatie ce poarta semnatura brandului romanesc. Pantofii au design modern, confortabil si sunt brodati cu motive traditionale. “Noua linie de pantofi Iutta a luat nastere ca un raspuns firesc la nevoia de a continua sa readucem autenticul in contemporan si sa reinterpretam traditia. Ea vine totodata si in intampinarea celor care ne urmaresc si care ne-au intrebat mereu pe cand ne vom extinde si in aceasta directie. Astfel, condurii cu dor duc mai departe povestea liniei Dor de romanesc si aduc un suflu nou in zona fashion din Romania. Venim in peisaj cu inovatie, combinatii neconventionale, culoare si cautam sa inspiram un stil aparte, care sa reflecte toate caracteristicile unei personalitati puternice,” a declarat Nicoleta Chirica, designer si fondator Iutta, intr-un interviu recent pe care il poti citi aici.
Pantofii pot fi cumparati din magazinul online www.iutta.ro.

PARTENERI MEDIA: Euforia lifestyle TV, The ONE, www.fpeople.ro, Petocuri.ro – Cea mai selecta comunitate de femei, GLAMOUR Romania, InStilulMeu.ro, Elegantine, Business Review, WeART, bookblog.ro, Revista Escu, Revista Bulevard
PARTENERI: Galateca, NO NO NO, Materia
SPONSOR PRINCIPAL: Editura Litera
SPONSORI: Retros, Bacania ROD, Domeniile Samburesti, Proud To Be Romanian, Centrul Shakti, AQUA Carpatica, Sis&Me Raw Vegan Sweets, www.minuni.ro.

Despre Iutta

Iutta este un brand premium ce se inspira dintr-un puternic simt al identitatii, transpus prin arta mestesugului intr-un design cu motive folclorice brodate in piele. Astfel, traditiile si culturile locale sunt sintetizate prin tehnologii inovative intr-un concept universal, descris de emotii si povesti.

Foto: Cosmin Baluta / www.vertizontal.ro

 

PUBLISHED ON 10.04.2015

more in Fashion Etc