WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Concept store: Hobirama

Concept store: Hobirama

ATTITUDE EXAM este sloganul sub care concept store-ul HOBIRAMA si-a propus sa intre pe piata de fashion din Romania. Magazinul deschis anul trecut in Hanul cu Tei – Centrul Vechi gazduieste branduri cool si grungy precum Anniel, Best Behavior, Barbara i Gongini, 7 Moods, Novemb3r, Maracuja si Masnada.

Magazinul ofera o selectie interesanta de piese statement, cizme militare, jeansi customizati si sfasiati, tricouri grafice si genti supradimensionate. Daca ai un stil edgy, eclectic, minimalist, sigur vei gasi ceva pe placul tau la Hobirama.

Vedetele magazinului sunt insa pantofii Anniel, un brand italian, cu o traditie de aproape 40 de ani, afacere de familie care realiza incaltari si articole sportive. La magazin vei gasi linia ANNIEL SOFT – model creat dupa pantoful de dans purtat de catre artistii de strada in timpul spectacolelor sustinute in piatetele italienesti. Pantofii au aspectul unui hibrid intre balerini si pantofi Oxford si sunt foarte comozi, moi si usori, datorita talpii din cauciuc.

Despre magazin si brandurile pe care le gasesti la Hobirama, mai multe aici.

Foto: hobirama.ro

PUBLISHED ON 02.02.2012

more in Newsroom