PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Fondation...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Baloon...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Colectia Rhea Costa Primavara-Vara 2012: Madeleine

Colectia Rhea Costa Primavara-Vara 2012: Madeleine

Pentru sezonul primavara-vara 2012, Rhea Costa a ales tesaturi fine, delicate, care se contopesc cu linia corpului: matase, crepe de chine, chiffon, cu insertii de dantela si tulle, innobilate cu paiete si broderii haute couture.

Luxoase si sofisticate, dar in acelasi timp simple si feminine, cele 45 de tinute in nuantele pamantului completate de grena, olive si bleumarin, puncteaza eleganta, senzualitatea si “the timeless style”.

Rhea Costa
s-a lasat inspirata de creatiile lui Madeleine Vionnet. Designerul francez a revolutionat moda secolului  XX, eliberand si accentuand dinamic formele naturale ale femeii prin vesminte drapate, fluide si elegante, intr-o vreme in care corsetul si structurile rigide le distorsionau.

Madeleine Vionnet, <arhitecta dintre creatori> a fost si este un mentor pentru mine, dar eu am adaptat detaliile rochiilor sale din anii ’20 tinutelor actuale. Imi place sa ma dedic viziunii mele asupra stilului si frumosului si sa inspir femeia de astazi sa fie increzatoare in feminitatea sa.”, spune Andreea Constantin, designerul Rhea Costa.

Brandul Rhea Costa s-a nascut in 2009 dintr-o pura fascinatie pentru creatie si moda si din dorinta de a le oferi femeilor o experienta completa in ceea ce priveste stylingul. In scurt timp, Andreea Constantin a reusit sa transforme o pasiune intr-o afacere infloritoare, dezvoltand brandul de piese vestimentare unicat Rhea Costa. Dupa doi ani de la startup, Andreea are un portofoliu impresionant de cliente din mediul de business, din showbiz si nu numai, avand in plan internationalizarea afacerii Rhea Costa & Malvensky Team.

Foto: Radu Chindris, Silviu Pavel, Armand Ionescu

PUBLISHED ON 07.10.2011

more in Newsroom