WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Colectia Rhea Costa Primavara-Vara 2012: Madeleine

Colectia Rhea Costa Primavara-Vara 2012: Madeleine

Pentru sezonul primavara-vara 2012, Rhea Costa a ales tesaturi fine, delicate, care se contopesc cu linia corpului: matase, crepe de chine, chiffon, cu insertii de dantela si tulle, innobilate cu paiete si broderii haute couture.

Luxoase si sofisticate, dar in acelasi timp simple si feminine, cele 45 de tinute in nuantele pamantului completate de grena, olive si bleumarin, puncteaza eleganta, senzualitatea si “the timeless style”.

Rhea Costa
s-a lasat inspirata de creatiile lui Madeleine Vionnet. Designerul francez a revolutionat moda secolului  XX, eliberand si accentuand dinamic formele naturale ale femeii prin vesminte drapate, fluide si elegante, intr-o vreme in care corsetul si structurile rigide le distorsionau.

Madeleine Vionnet, <arhitecta dintre creatori> a fost si este un mentor pentru mine, dar eu am adaptat detaliile rochiilor sale din anii ’20 tinutelor actuale. Imi place sa ma dedic viziunii mele asupra stilului si frumosului si sa inspir femeia de astazi sa fie increzatoare in feminitatea sa.”, spune Andreea Constantin, designerul Rhea Costa.

Brandul Rhea Costa s-a nascut in 2009 dintr-o pura fascinatie pentru creatie si moda si din dorinta de a le oferi femeilor o experienta completa in ceea ce priveste stylingul. In scurt timp, Andreea Constantin a reusit sa transforme o pasiune intr-o afacere infloritoare, dezvoltand brandul de piese vestimentare unicat Rhea Costa. Dupa doi ani de la startup, Andreea are un portofoliu impresionant de cliente din mediul de business, din showbiz si nu numai, avand in plan internationalizarea afacerii Rhea Costa & Malvensky Team.

Foto: Radu Chindris, Silviu Pavel, Armand Ionescu

PUBLISHED ON 07.10.2011

more in Newsroom