WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

INSPIRATIE

Denimul pe podiumul haute couture...

Denimul a parut, mult timp, aproape evitat in colectiile haute couture,…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Colectia de vara Kelly Brook pentru New Look

Colectia de vara Kelly Brook pentru New Look

Inspirata de America anilor '50, noua colectie Kelly Brook pentru New Look este acum disponibila si in Romania, exclusiv in magazinul din Baneasa Shopping City. Printre piesele cheie se regasesc jachetele jumpers si varsity, precum si topurile taiate si fustele vaporoase. Linia cromatica a colectiei este dominata de rosu aprins, caruia i se alatura nuante de bleumarin, alb, galben si verde.

„Kelly reprezinta intoarcerea emblematica la frumusetea naturala. Aceasta unicitate specifica identitatii sale este ceea ce am dorit sa surpindem in noua colectie marca New Look, disponibila exclusiv in magazinul nostru din Baneasa Shopping City. Fanele vor fi surprinse de rochiile cu imprimeuri luminoase, tocurile inalte cu platforme peep-toe si accesoriile stand out. Colectia este un omagiu adus feminitatii, pentru ca fiecare piesa exprima senzualitate, indrazneala, gratie – caracteristici specifice stilului femeilor din Romania”, a declarat Carmen Maruntelu, PR & Marketing Manager New Look Romania.

Iata cateva imagini din cadrul campaniei de promovare ce a fost realizata in Miami!


Foto si info: New Look

PUBLISHED ON 18.04.2013

more in Newsroom