ARTA & DESIGN

Reinterpretari efemere ale clasicelor chioscuri...

Chioscurile de ziare reprezentau odata un prim popas al diminetilor din…

HOT TREND

Inspiratie in machiaj pentru primavara-vara...

Ochii conturati cu tus negru si buzele evidentiate cu ruj rosu…

STREET STYLE

Primavara denimului

As numi primavara anotimp al stilului. Temperaturile ei ingradesc cel mai…

INSPIRATIE

Dries Van Noten fara Dries...

Dries Van Noten se retrage de la conducerea casei de moda…

INTERVIU

Magia Zanelor de dupa usa...

Magia Zanelor incepe in fata unei usi fermecate, un loc in…

INSPIRATIE

Premiile Oscar 2024. Momente pe...

Cateva ganduri despre premii si discursuri, tinute de pe covorul rosu…

INSPIRATIE

Pat McGrath. Cand o make-up...

E surprinzator cand numele unui make-up artist rasuna la fel de…

Inspiratie

Umor si activism pe scena de stand-up comedy

Ali Wong, Taylor Tomlinson, Wanda Sykes si Hannah Gadsby m-au influentat sa privesc stand-up comedy-ul cu alti ochi… Nu de putine ori cu ei in lacrimi de ras, dar si cu vulnerabilitate, empatie si speranta pentru o lume mai buna. Interactiunea mea cu stand-up comedy-ul a inceput cu stangul. In urma cu multi ani, sa fie vreo 15, am mers la un show intr-un local din Bucuresti. Nu mai tin minte cine a urcat pe scena, dar stiu ca nu am rezonat cu genul de umor ascultat. Se poate ca experienta mea din acea seara sa nu fi fost reprezentativa pentru peisajul stand-up-ului, doar ca nu am simtit curiozitatea de a afla exact ce si cum. Lucrurile s-au schimbat relativ recent cand am intalnit abordari ce calibreaza umorul din experientele pe care viata ni le aduce in cale, fara a-l forta sa fie si unde nu e. Mai mult decat atat, temele de discutie incluse in show-uri, de la inegalitate de gen, la rasism, homofobie, sanatate mintala, maternitate, relatia cu familia sau relatiile de cuplu, creioneaza – uneori pe alocuri, alteori in intregime - o forma de stand-up comedy activist. Poate ti se intampla si tie, dupa un serial care iti place mult, sa nu mai ai un timp rabdarea necesara pentru a te aventura intr-o noua poveste. In urma cu niste luni bune, ma aflam tocmai intr-o astfel ...

Inapoi Inainte

Chanel N°5 campanii publicitare

Chanel N°5 este un parfum emblematic. Asa cum sunt si campaniile lui publicitare. Reclamele sunt o reverie. De la poveste, adesea una de dragoste, la cadrele prin care aceasta este spusa, de la tinute si decoruri pana la melodiile care completeaza atmosfera, totul este gandit sa fie in armonie, asemeni notelor olfactive ale unui parfum reusit.

Marion Cotillard este recenta muza Chanel N°5. Ea duce mai departe povestea parfumului reprezentat de-a lungul timpului in campanii publicitare de artiste precum Catherine Deneuve, Nicole Kidman sau Audrey Tautou.

Prezenta lui Marion Cotillard intr-un proiect e pentru mine o promisiune ca urmeaza ceva cu care voi rezona – fie ca e vorba despre un film in care joaca, despre o melodie interpretata de ea, despre un interviu, un eveniment cu covor rosu sau o campanie publicitara. Recenta reclama Chanel N°5 nu face decat sa-mi intareasca acest gand. De altfel, si numele casei de moda franceze vine cu o promisiune asemanatoare.

In filmul de campanie regizat de Johan Renck, Marion Cotillard danseaza impreuna cu balerinul Jeremie Belingard intr-un cadru selenar. Piesa “Team”, a lui Lorde, este reinterpretata aici de Cotillard insasi. Actrita poarta o rochie aurie, conceputa de directoarea de creatie a casei, Virginie Viard, pornind de la una dintre tinutele cu care apare Coco Chanel in fotografiile lui Cecil Beaton.

Aceasta campanie m-a determinat sa le revad si pe cele care au precedat-o. Am ales sa ti le amintesc si tie pe patru dintre ele. Personajele lor principale sunt Marilyn Monroe, Nicole Kidman, Audrey Tautou si Gisele Bundchen.

Lansat in 1921, primul parfum al casei Chanel a revolutionat industria, iar numele lui isi pastreaza relevanta si astazi. Conform Chanel, parfumierul Ernest Beaux a compus atunci mai multe mostre inspirate de cerinta lui Gabrielle Chanel de a crea un parfum pentru femei care sa miroasa a femeie. Dintre propunerile lui, creatoarea de moda a ales-o pe a cincea. De aici si numele parfumului. Si tot de aici si initiativa mea de a alege in total cinci campanii publicitare dedicate lui.

Marilyn and N°5, cu Marilyn Monroe

Train de Nuit, cu Audrey Tautou

The One That I Want, cu Gisele Bundchen

Le film, cu Nicole Kidman

Sursa foto: Hepta.ro
Sursa video: Chanel via Youtube.com

PUBLISHED ON 11.01.2021

more in Beauty Lines