ARTA & DESIGN

VEGETAL. Natura intr-o expozitie de...

Expozitia VEGETAL e o invitatie de a explora frumusetea naturii in…

INSPIRATIE

Cool shades & sunny memories

Primii mei ochelari de soare aveau rame negre si lentile albastre,…

INSPIRATIE

Bijuterii cu majuscule

Un timp, am simtit ca pandantivele cu initiala numelui nu sunt…

EDITOR'S CHOICE

CROCHET sau cum se impleteste...

“The crochet” este un trend care se impleteste perfect vara aceasta….

EDITOR'S CHOICE

Cum traduce Dries Van Noten...

Pe la inceputul primaverii, Dries Van Noten anunta colectiile de debut…

HOT TREND

Casele de moda deschid larg...

Formularea moda si frumusete e intalnita atat de des, incat ar…

INSPIRATIE

Anya Hindmarch, Sister Jane &...

Hainele se citesc cel mai bine atunci cand sunt imbracate, cand…

We like

“Subscribe and share” sau, mai bine, aplauze

"Subscribe and share" este o piesa de teatru care vorbeste despre comedia din vietile noastre virtuale, dar si despre tristetea pe care o aduce ea in cele reale. Replicile actuale au puterea de a decupa propria noastra realitate in scene foarte clare. Ele sunt o oglinda perfecta pentru imaginea de clovn in care care ne imbraca egoul desfranat si, pe alocuri, patologic din social media. Si redau perfect preocuparea noastra oarba si complet inutila pentru admiratia celorlalti, in orice s-ar masura ea: like-uri, fani, audienta, votanti. Sursa comicului este, de fapt, un comportament caricatura in care nu mai exista reflexiv, ci doar reflex, si pe care il adoptam fiecare in diverse doze, atunci cand cumparam iluzia unei echivalente intre expunere si succes. Iar aceasta iluzie incurajeaza si capitalizeaza tendintele exhibitioniste in care documentam orice moment, orice interactiune si publicam "gandul imediat" si "convingerea noastra". Astfel ajungem sa valorizam banalitatea existentiei de zi cu zi sau, mai rau, sa "editam" si sa "reformulam" realitatea in functie de convingeri sau interese. Cronologia actelor este exact ca in realitate. Un circ al compromisurilor si al ipocriziei, o goana nebuna dupa aparenta, care la inceput iti vinde iluzia unui joc nevinovat si deloc per...

Inapoi Inainte

Chanel N°5 campanii publicitare

Chanel N°5 este un parfum emblematic. Asa cum sunt si campaniile lui publicitare. Reclamele sunt o reverie. De la poveste, adesea una de dragoste, la cadrele prin care aceasta este spusa, de la tinute si decoruri pana la melodiile care completeaza atmosfera, totul este gandit sa fie in armonie, asemeni notelor olfactive ale unui parfum reusit.

Marion Cotillard este recenta muza Chanel N°5. Ea duce mai departe povestea parfumului reprezentat de-a lungul timpului in campanii publicitare de artiste precum Catherine Deneuve, Nicole Kidman sau Audrey Tautou.

Prezenta lui Marion Cotillard intr-un proiect e pentru mine o promisiune ca urmeaza ceva cu care voi rezona – fie ca e vorba despre un film in care joaca, despre o melodie interpretata de ea, despre un interviu, un eveniment cu covor rosu sau o campanie publicitara. Recenta reclama Chanel N°5 nu face decat sa-mi intareasca acest gand. De altfel, si numele casei de moda franceze vine cu o promisiune asemanatoare.

In filmul de campanie regizat de Johan Renck, Marion Cotillard danseaza impreuna cu balerinul Jeremie Belingard intr-un cadru selenar. Piesa “Team”, a lui Lorde, este reinterpretata aici de Cotillard insasi. Actrita poarta o rochie aurie, conceputa de directoarea de creatie a casei, Virginie Viard, pornind de la una dintre tinutele cu care apare Coco Chanel in fotografiile lui Cecil Beaton.

Aceasta campanie m-a determinat sa le revad si pe cele care au precedat-o. Am ales sa ti le amintesc si tie pe patru dintre ele. Personajele lor principale sunt Marilyn Monroe, Nicole Kidman, Audrey Tautou si Gisele Bundchen.

Lansat in 1921, primul parfum al casei Chanel a revolutionat industria, iar numele lui isi pastreaza relevanta si astazi. Conform Chanel, parfumierul Ernest Beaux a compus atunci mai multe mostre inspirate de cerinta lui Gabrielle Chanel de a crea un parfum pentru femei care sa miroasa a femeie. Dintre propunerile lui, creatoarea de moda a ales-o pe a cincea. De aici si numele parfumului. Si tot de aici si initiativa mea de a alege in total cinci campanii publicitare dedicate lui.

Marilyn and N°5, cu Marilyn Monroe

Train de Nuit, cu Audrey Tautou

The One That I Want, cu Gisele Bundchen

Le film, cu Nicole Kidman

Sursa foto: Hepta.ro
Sursa video: Chanel via Youtube.com

PUBLISHED ON 11.01.2021

more in Beauty Lines