AMINTIRI

Printre oracole si caiete de...

De la clasicul Nu te supara, frate!, la papusile Aradeanca, fel…

AMINTIRI

Suvenirurile, portaluri spre vacante

Experientele traite sunt cele mai pretioase suveniruri, vei spune, iar eu…

EDITOR'S CHOICE

Mood board de toamna, cu...

Toamna isi anunta venirea din timp. Asa ca, in preintampinarea ei,…

INSPIRATIE

Ai o rochie alba. Ce...

Rochia alba e una dintre piesele emblematice ale verii. O vedem…

FASHION BRIEF

Magazinul Dior de pe Avenue...

Dior mi-a parut intotdeauna un brand care domina. Dior inseamna statut….

INSPIRATIE

Tinute emblematice Barbie, inspiratie pentru...

Orice turneu de promovare a unui film are si o componenta…

INSPIRATIE

10 rochii couture fw 2023/24....

Continui traditia de a alege 10 rochii din colectiile haute-couture prezentate…

Interviu

Bijuteriile Lito

Nu as fi crezut ca estetica unui artist este asa de mult influentata de personalitatea lui, pana cand nu am cunoscut-o pe Lito Karakostanoglou, la evenimentul "meet the designer" de la Madison Perfumery. Bijuteriile ei nu sunt despre stralucire si statut. Sunt bijuterii pe care trebuie sa le incerci si abia atunci descoperi un limbaj nonverbal, prin care sa iti poti exprima cel mai bine o ipostaza a feminitatii si o stare de moment. Lito este tactila, isi poarta bijuteriile si se joaca cu ele ca si cu niste cuvinte care, daca le pui in alta ordine, isi schimba complet sensul. Si cel mai mare talent al ei este ca e o femeie adevarata, care stie exact ce vrea sa spuna si o spune perfect prin bijuteriile ei. * Se spune ca relatia cu bijuteriile este o mostenire din copilarie: de la cineva din familie sau, pur si simplu, de la cineva care ne-a placut si ne-a influentat. Care este prima ta amintire cu o bijuterie? Este un inel in forma de floare pe care il avea mama mea si pe care mi-l doream si eu, dar si fiecare dintre surorile mele. Toate eram fascinate de acel inel. Si am primit fiecare o replica a acelui inel, din partea mamei, cand am implinit 18 ani. Pentru o bijuterie, forma este un element important. Intrebarea mea este daca forma urmeaza emotia sau vicev...

Inapoi Inainte

Chanel N°5 campanii publicitare

Chanel N°5 este un parfum emblematic. Asa cum sunt si campaniile lui publicitare. Reclamele sunt o reverie. De la poveste, adesea una de dragoste, la cadrele prin care aceasta este spusa, de la tinute si decoruri pana la melodiile care completeaza atmosfera, totul este gandit sa fie in armonie, asemeni notelor olfactive ale unui parfum reusit.

Marion Cotillard este recenta muza Chanel N°5. Ea duce mai departe povestea parfumului reprezentat de-a lungul timpului in campanii publicitare de artiste precum Catherine Deneuve, Nicole Kidman sau Audrey Tautou.

Prezenta lui Marion Cotillard intr-un proiect e pentru mine o promisiune ca urmeaza ceva cu care voi rezona – fie ca e vorba despre un film in care joaca, despre o melodie interpretata de ea, despre un interviu, un eveniment cu covor rosu sau o campanie publicitara. Recenta reclama Chanel N°5 nu face decat sa-mi intareasca acest gand. De altfel, si numele casei de moda franceze vine cu o promisiune asemanatoare.

In filmul de campanie regizat de Johan Renck, Marion Cotillard danseaza impreuna cu balerinul Jeremie Belingard intr-un cadru selenar. Piesa “Team”, a lui Lorde, este reinterpretata aici de Cotillard insasi. Actrita poarta o rochie aurie, conceputa de directoarea de creatie a casei, Virginie Viard, pornind de la una dintre tinutele cu care apare Coco Chanel in fotografiile lui Cecil Beaton.

Aceasta campanie m-a determinat sa le revad si pe cele care au precedat-o. Am ales sa ti le amintesc si tie pe patru dintre ele. Personajele lor principale sunt Marilyn Monroe, Nicole Kidman, Audrey Tautou si Gisele Bundchen.

Lansat in 1921, primul parfum al casei Chanel a revolutionat industria, iar numele lui isi pastreaza relevanta si astazi. Conform Chanel, parfumierul Ernest Beaux a compus atunci mai multe mostre inspirate de cerinta lui Gabrielle Chanel de a crea un parfum pentru femei care sa miroasa a femeie. Dintre propunerile lui, creatoarea de moda a ales-o pe a cincea. De aici si numele parfumului. Si tot de aici si initiativa mea de a alege in total cinci campanii publicitare dedicate lui.

Marilyn and N°5, cu Marilyn Monroe

Train de Nuit, cu Audrey Tautou

The One That I Want, cu Gisele Bundchen

Le film, cu Nicole Kidman

Sursa foto: Hepta.ro
Sursa video: Chanel via Youtube.com

PUBLISHED ON 11.01.2021

more in Beauty Lines