FEMEI CARE NE INSPIRA

Madeleine x Noemi. Inelele de...

Madalina Tudor Radulea, fondatoarea si designerul brandului de bijuterie Madeleine, si…

EDITOR'S CHOICE

Gentile inspirate de pungile din...

Gentile inspirate de pungile din hartie au urcat, in acest moment,…

PARTENERIAT MEDIA

Descopera castigatorii Digital Divas Awards...

Digital Divas Awards 2025, cea mai importanta competitie dedicata creatorilor de…

RED CARPET

Emily Blunt & rochia Tamara...

Evenimentele cu covor rosu sunt surse ofertante de inspiratie vestimentara. Mereu…

Un muzeu pe zi: Saint...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Maison...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

POSTCARDS FROM FRIENDS

Un muzeu pe zi: Centre...

Calatoriile fotografei Andreea Macri sunt o bucurie pentru noi, la Petocuri.ro, si o…

Inspiratie

Calatoriile, o tema recurenta in povestea Louis Vuitton

Sunt case de moda pe care le asociez puternic cu gentile statement si case de moda pe care le asociez puternic cu gentile in cele mai neconventionale forme. Numele Louis Vuitton se regaseste in ambele categorii, un lucru nu tocmai surprinzator deoarece calatoriile sunt parte importanta din ADN-ul brandului. Sursa foto: Hepta.ro De altfel, potrivit site-ului oficial al brandului, Louis Vuitton a creat piese care sa ii ajute pe oameni in timpul calatoriilor, dinainte ca numele sau sa existe ca brand. In 1837, tanarul Louis Vuitton a inceput sa lucreze alaturi de Monsieur Marechal, ca ucenic. Avea 16 ani pe atunci. In atelierul acestuia din Paris, a invatat mestesugul cuferelor si al valizelor specifice vremii si a devenit un artizan apreciat. Dupa 17 ani, si-a continuat drumul pe cont propriu, pastrand accesoriile de calatorie in centrul muncii sale. Tema calatoriilor este dusa mai departe de oamenii care continua si dezvolta povestea Louis Vuitton, astazi, un nume puternic in industria modei. Colectia gandita de Nicolas Ghesquiere pentru toamna-iarna 2025 e un exemplu cat se poate de elocvent in acest sens. In cadrul ei, directorul de creatie exploreaza evolutia calatoriilor de-a lungul timpului, iar gentile devin elemente cheie, memorabile. Sursa foto: Hepta.ro ...

Inapoi Inainte
Chanel Airlines

Chanel Airlines

Fiecare show Chanel se dezvolta intr-o poveste impresionanta, imaginata de directorul artistic Karl Lagerfeld. Daca de referim doar la cateva dintre prezentarile recente, spatiul Grand Palais a fost transformat pe rand intr-un supermarket plin de culoare, intr-un bulevard parizian, surprins in timpul unei demonstratii, si apoi intr-un cazino exclusivist.

Pe 6 octombrie, calatoria pe taramul modei Chanel pentru primavara-vara 2016 a inceput tot la Grand Palais, preschimbat de aceasta data intr-un aeroport. Mai exact, in aeroportul imaginar Paris-Cambon, la terminalul 2C, poarta 5. Detaliile au fost recreate si acum in cele mai mici detalii. Nu au lipsit scaunele de asteptare, panourile de afisaj al zborurilor sau ghiseele de check-in, unde modelele s-au oprit pentru a se pregati de imbarcare, alaturi de Chanel Airlines.

Ideea de calatorie iti poarta gandul la tinute, in primul si in primul rand, confortabile. Karl Lagerfeld a explorat aceasta necesitate prin intermediul unor piese cu croieli lejere, menite sa ofere corpului libertate de miscare. Pantalonii largi, fustele si rochiile midi, cu croieli ample, s-au regasit printre piesele cheie ale colectiei, alaturi de interpretari noi ale emblematicului costum deux-pieces. Asa cum era de asteptat, trolerele au devenit accesoriile statement care au completat adesea lookurile modelelor.

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 07.10.2015

more in Fashion Etc