INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
CHANEL Shopping Center. Colectia AW 2014/15 prezentata la Paris

CHANEL Shopping Center. Colectia AW 2014/15 prezentata la Paris

La Saptamana Modei de la Paris, Karl Lagerfeld a transformat interiorul Grand Palais intr-un supermarket, iar prezentarea colectiei Chanel toamna-iarna 2014/15 intr-o sedinta de shopping surprinzatoare.

Inscriptionate cu logo-ul casei de moda, sute de produse folosite in viata de zi cu zi au primit etichete si denumiri noi, inspirate de universul Chanel.  Vinuri Chateau Coco, tagliatelle mademoiselle, ‘sacs plus belle’ in loc de ‘sacs poubelle‘(saci de gunoi), acestea sunt cateva dintre produsele expuse. Nu au lipsit nici cosurile sau carucioarele si nici casele de marcat.

Pentru o experienta de shopping confortabila, modelele au pasit printre rafturi purtand incataminte sport – pantofi sau cizme. De la tinute sport la pantaloni si haine din piele lacuita pana la costume din doua piese si rochii cu texturi impresionante, varietatea reprezinta nu doar cuvantul care defineste un supermarket, ci si colectia Chanel.

Mai multe imagini pe site-ul Chanel!

Foto: Hepta.ro Video: FataleFashionIII via Youtube.com

PUBLISHED ON 05.03.2014

more in Fashion Etc