HOT TREND

Imbracamintea matlasata. Cat de cool...

Imbracamintea matlasata este nelipsita de pe scena tendintelor pentru sezonul rece,…

AMINTIRI

Orasul ca scena pentru arta

Cand orasul devine scena pentru arta, atmosfera obisnuita a strazilor si…

CATWALK

#LoveBringsLove

45 de case de moda si designerii lor au adus un…

EDITOR'S CHOICE

Inele ca mici sculpturi purtabile

Care este piesa ta de bijuterie preferata? E o intrebare pe…

INSPIRATIE

Tres Chic

Cand m-am uitat peste tinutele participantelor la Saptamana Modei de la…

WE LIKE

Videoclipuri cu coregrafii care te...

Pot sa ma inveselesc sau, dimpotriva, sa ma balacesc in butoiul…

INSPIRATIE

Filme si tinute de vazut....

Pentru mine, din ipostaza de redactor la Petocuri.ro, marile festivaluri de…

Hot Trend

Cum mai arata relatia noastra cu machiajul

Distantarea sociala a provocat, vrand-nevrand, si o distantare intre noi si lumea machiajului. Multe activitati pentru care ne aranjam in functie de stilul nostru inainte de a iesi din casa au disparut o perioada buna, iar, cand situatia a revenit cat de cat la ritmul pe care il aveam inainte de pandemie, unele dintre noi am reluat relatia obisnuita pe care o aveam cu machiajul, altele, cum e si cazul meu, nu chiar. Stii exercitiile alea in care iti imaginezi ce ai alege daca ar trebui sa pastrezi trei obiecte din viata ta, fie ca mergi pe o insula pustie, fie ca nu. Ei bine, daca m-ar fi intrebat cineva asta in legatura cu trusa mea de machiaj (destul de minimalista de altfel), pana in luna martie a anului trecut, as fi raspuns ca pot renunta la orice altceva, atata timp cat nu e vorba despre anticearcan, eyeliner si mascara. Consideram ca m-as putea descurca bine-mersi cu aceste trei produse. Eyelinerul era o emblema a machiajului meu. Ani de zile, am trasat atatea linii alungite pe pleoapele superioare, incat am ajuns sa am impresia ca le-as putea face si fara ajutorul oglinzii. Cand m-am trezit, la un moment dat, in situatia de a incerca asta, a devenit cat se poate de clar ca nu, nu pot de fapt. Dupa luna martie a anului trecut, am descoperit ca, totusi, pot si fara ey...

Inapoi Inainte
Chance. Alex Katz.

Chance. Alex Katz.

Timp de o zi, sculptura Chance semnata de Alex Katz a fost scoasa din spatiul galeriei londoneze Timothy Taylor si expusa in strada. Fantana proiectata de arhitectul Tadao Ando din fata hotelului The Connaught, chiar de langa galerie, a devenit cadrul perfect pentru lucrarea din aluminiu ce ilustreaza trei femei in costume de baie, fiecare cu cate o minge de plaja in maini. Personajele par decupaje din picturile de mari dimensiuni ale artistului american, un efect vizual amplificat si de alegerea lui Katz de a taia o parte din mingi ca si cum acestea ar fi incadrate de o rama invizibila.

FWRO

Sculptura a surprins trecatorii pe parcursul zilei de 21 iunie, iar initiativa de a aduce arta in strada a fost o modalitate prin care Timothy Taylor – galeria care il reprezinta pe Alex Katz in Marea Britanie – si-a dorit sa promoveze expozitia Quick Light ce va fi gazduita, pana pe 11 septembrie, la Serpentine Gallery.

.

Katz s-a nascut in 1927, in Brooklyn. A studiat la Cooper Union School of Art in Manhattan si apoi la Skowhegan School of Painting and Sculpture din Maine, iar din 1968 locuieste si lucreaza intr-o cladire din SoHo, New York. Pe parcursul carierei, arta lui a fost inclusa in aproape 700 de expozitii solo si de grup din intreaga lume. Lucrarile lui, fie ca vorbim despre picturi, fie ca ne referim la sculpturile sale sau la printuri, sunt inspirate din viata societatii americane. Portretele si peisajele sunt redate intr-o maniera minimalista, distinctiva. Artistul renunta la detalii pana cand imaginile capata un aspect plat. In contrast cu aceasta economie a detaliilor se afla culoarea. Katz opteaza pentru blocuri de culoare, aplicate nu de putine ori in nuante intense. Conform Timothy Taylor Gallery, estetica lui vizuala este definita ca o “reactie la expresionismul abstract si o anticipare a pop-art-ului”.

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 24.06.2016

more in Mood Board