INSPIRATIE

Vara, anotimpul contrastelor vestimentare

Vara este anotimpul contrastelor din punct de vedere vestimentar. Ea aduce…

WE LIKE

Hands that Hold the Silence

Pentru Andreea Macri, zona de “backstage” ramane un spatiu magic. Intr-o…

WE LIKE

Magazinele de moda, spatii de...

Arta reprezinta una dintre resursele explorate astazi de brandurile din industria…

EDITOR'S CHOICE

Detalii transparente & jocuri de...

Transparentele sunt atemporale in vestimentatie, dar rolul lor pe scena tendintelor…

WE LIKE

Simon Mattisson. Granland.

Formele curbate, textura materialului, povestea din spate asaza piesele proiectului Granland,…

INSPIRATIE

Elsa Peretti, Tiffany & Co....

Cea mai cunoscuta piesa creata de Elsa Peretti este, fara indoiala,…

RED CARPET

Met Gala 2025. Tailored for...

Tailored for You a fost codul vestimentar al editiei Met Gala…

We like

NIKE: Form Follows Motion

Nike a fost dintotdeauna mai mult decat un brand de sport - pentru ca a sustinut miscarea atletilor, dar a determinat miscari si in societate si in cultura urbana. A provocat normele si a definit spiritul si vibe-ul unor generatii. Cu prima sa expozitie de muzeu la Vitra Design Museum, Nike deschide perspectiva dincolo de produs in sine, in istoria culturala a acestui brand si reface traseul influentei sale in sport, moda si activism din ultimii 50 de ani. Si totul a pornit de la primul pas. Adica de la primul lor pantof de atletism - "the moon shoe" creat de Bill Bowerman si Phil Knight. Astazi, sneakersii sunt omniprezenti in viata noastra, in peisajul comercial si cultural, si poate ca ne este aproape imposibil sa ne imaginam cum atunci erau o prezenta de nisa, fiind purtati doar de copii de liceu sau de atletii profesionisti. Asa ca povestea unui antrenor tehnic si a unui student atlet devenit antreprenor, care si-au improvizat drumul catre unul dintre cele mai de succes branduri din lume, pare scenariu de film. Si totusi… Si totusi, “moon shoe” este prototipul a ceea ce astazi numim "waffle trainer", adica binecunoscutii pantofi de sport cu talpa ca o clatita belgiana. Modelul a primit acest nume pentru ca urmele ca de "waffle" pe care le lasa erau foarte...

Inapoi Inainte
Cele mai bine platite topmodele din lume pe 2013

Cele mai bine platite topmodele din lume pe 2013

Pentru al saptelea an, Gisele Bundchen ocupa primul loc in topul celor mai bine platite modele din lume. Conform revistei Forbes, topmodelul brazilian a inregistrat, in perioada iunie 2012 si iunie 2013, venituri de 42 milioane de dolari. Mare parte din suma este datorata parteneriatelor sale comerciale, printre care o linie de lenjerie, diferite colectii de accesorii, brandul de slapi Ipanema, dar si compania de cosmetice eco Sejaa. In ultimul an, ea a devenit imaginea a diferite branduri precum H&M, Chanel, Louis Vuitton sau Pantene, colaborari ce au intregit suma. Cu 7,2 milioane de dolari, Miranda Kerr ocupa locul doi in top, fiind urmata de Adriana Lima cu 6 milioane.

Kate Moss ocupa locul 4 cu castiguri de 5,7 milioane de dolari, iar Liu Wen este pe pozitia a cincea, cu 4,3 milioane. Cele 4 milioane de dolari castigate de Hilary Rhoda o claseaza pe locul 6. Carolyn Murphy este pe locul 7 cu 3,6 milioane, urmata de Joan Smalls cu 3,5 milioane si de Candice Swanepoel cu 3,3 milioane. Lara Stone incheie topul dedicat celor mai bine platite 10 modele cu un castig de 3,2 milioane de dolari.

Gisele Bundchen in campania de promovare a celei mai recente colectii de lenjerie Intimate Lingerie / Gisele Bundchen in campania de toamna H&M

Foto: Hepta.ro

PUBLISHED ON 21.08.2013

more in Newsroom